בעוד שבגיל מסוים ניתוח הגדלת חזה יכול להיראות ולהרגיש כמו פתרון פנטסטי להקניית בטחון עצמי, בגילאים מתקדמים יותר השתלים לעיתים מוסרים. אצל חלק מהנשים בעקבות נסיבות רגשיות ואישיות, בזמן שחלק מהנשים יעבור הסרת סיליקון בעקבות נסיבות רפואיות. בואו נדבר על זה יותר לעומק.

אם את מחפשת מידע בנוגע להליך הסרת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו כאן בדיוק בשביל זה. אנחנו כאן בכדי לעשות סדר בבלגן, מאחר שהנושא הזה עשוי להיות מעט מורכב. הוא מורכב מבחינה רגשית, אך גם בבחינה הפרקטית-ביצועית. לא קל להחליט שעוברים ניתוח, והליך של הסרת סיליקון מהשדיים הוא הליך כירורגי-ניתוחי לכל דבר.

האם אני אמורה לחשוש מניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה?

אמנם ההרדמה היא בדרך כלל מקומית ולא כללית, אבל חלק נכבד מהנשים עשויות לחשוש מהניתוח הנ"ל. אם כך, קודם כל חשוב לדעת שההליך הזה נחשב די קל ודי פשוט. אבל במקרים בהם ישנו עיוות מסוים בשדיים, כאבים וחלילה אפילו קרע בשתל, ההליך יהיה מעט מורכב יותר.

זה עדיין לא "סוף העולם", וזה עדיין לא ניתוח מאוד מורכב, אבל טיפול בתופעות לוואי יצריך התאוששות קצת יותר ארוכה. למעשה, זו אחת הסיבות העיקריות לכך שנשים בוחרות לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון. הסיבה הזו נקראת: "התקשות קופסית". אפשר גם לכנות את התופעה הזו: "התקשות קופסיתית".

מה היא התקשות קופסיתית וכיצד מטפלים בה?

ההתקשות היא תהליך פיזיולוגי טבעי אשר מתרחש אצל רוב הנשים אשר עוברות השתלת סיליקון והגדלת חזה. יחד עם זאת, התהליך של התקשות קופסית עשוי גם להתפתח בצורה פחות טבעית. למשל, במקרים בהם ההתקשות הקופסית הופכת למודלקת או מזוהמת.

אם ההתקשות הקופסית תהיה מודלקת או זיהומית. ייתכן שזה בגלל שהשתל של הסיליקון דולף או קרוע. כמו כן, ייתכן שהשתל שלם לגמרי, אבל הגוף פשוט דוחה את השתלת הסיליקון. במקרים אלו, התקשות קופסית בדרגה 4 כבר תרגיש כאובה ומאוד לא נוחה.

אצל מי יכולה להתפתח התקשות קופסית לאחר הגדלת חזה?

חשוב לציין, בכדי להרגיע את החששות – התקשות קופסית המלווה בכאבים מתפתחת רק אצל כ-3%-5% מהנשים שעוברות השתלת סיליקון. אם התפתחה התקשות קופסית, יהיה אפשרי לטפל בה במספר שיטות ודרכים.

קודם כל, צריך לזכור שאסור למהר להסיר את ההתקשות, במיוחד אם היא לא מודלקת או זיהומית. מאחר שמדובר בתהליך פיזיולוגי טבעי, התהליך הזה כנראה ייפסק כאשר תעברי ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה.

האם התקשות קופסית יכולה להיעלם מעצמה לאחר הסרת שתלים?

לאחר ניתוח הסרת סיליקון מהשדיים, התהליך של התקשות קופסית אמורה להיעלם, ובדרך כלל הרופא גם ירשום טיפול אנטיביוטי (אם ההתקשות זיהומית או מודלקת). עוד חשוב לדעת, גם כאשר המנתח יגיע להחלטה לבצע הסרת התקשות קופסית, ישנן שיטות שונות להליך ההסרה הזה.

בעוד שאפשר לבצע הסרה חלקית של ההתקשות, אפשר גם לבצע הסרה מלאה. רוב המנתחים לא ימהרו לבצע הסרת התקשות קופסית מלאה, מאחר שעשויות להיות לכך כל מיני השלכות בריאותיות שונות וסיבוכים פוטנציאליים.

עיצוב החזה מחדש לאחר הוצאת סיליקון מהשדיים

לאחר שהבנו מה הסיבה העיקרית לכך שנשים בוחרות לעבור ניתוח הוצאת סיליקון מהחזה, בואי נדבר על השלב הבא – עיצוב החזה מחדש. את ודאי מעוניינת לדעת מה יקרה לאחר שתעברי הוצאת סיליקון מהשדיים.

ובכן, הכירי שיטה שנקראת "הרמת חזה" ו-"הזרקת שומן עצמי". אלו שיטות שמסייעות למלא את הנפח החסר באזור המושתל לאחר הוצאת השתלים. אם את מאוד רזה, לא בטוח שתוכלי לעבור הזרקת שומן עצמי.

מדוע נשים רזות לא תמיד יכולות לעבור הזרקת שומן עצמי?

הרי, בשביל להזריק שומן עצמי לאזור שממנו מוציאים את השתלים – צריך מאגרי שומן. ואם אין לך מאגרי שומן עודף (כי את ברת מזל ונשים מקנאות בך), הזרקת שומן עצמי בדרך כלל לא תהיה אופציה אפשרית. בין אם את מעוניינת לעבור את הניתוח להסרת השתלים מתוך סיבות כאלו או אחרות, אנחנו ממליצים לך לקבל את המידע המלא מהמנתח שינתח אותך.

בכדי לאתר אותו בצורה נכונה, אנחנו מתערבים ונכנסים לתמונה. בפורטל שלנו אמנם תוכלי למצוא המון מידע מעמיק בנושאי השתלת חזה והוצאת שתלים, אבל דרכנו תוכלי גם לאתר את המנתח המומלץ ביותר עבורך להסרת השתלים.

לאתר את המנתח הנכון להסרת שתלי סיליקון

אנחנו נוכל להמליץ לך על מנתחים מומלצים להסרת סיליקון מהחזה, כמו גם לקשר אותך עם מנתחים מובילים בתחום. בין אם את בגיל כזה או אחר, ייתכן שאת כבר לא מרגישה צורך בשתלים של הסיליקון. ואם זוהי התמונה, אנחנו נשמח לסייע לך בדרכך החדשה להסרת השתלים.

צרי עמנו קשר, ואנחנו כבר נדאג לקשר אות למנתחים מובילים בתחום של הסרת חזה, הזרקת שומן עצמי, הוצאת שתלי סיליקון, הסרת התקשות קופסית וכו'. בעוד שאנחנו נוכל לקשר בינך לבין המנתח המומלץ, תוכלי לקבל את שאר המידע מהרופא שלך. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *