אם את שואלת את עצמך מתי הכרחי לבצע הסרת התקשות קופסית ושתלי סיליקון, סימן שאת צריכה ייעוץ רפואי. ועד שתקבלי ייעוץ רפואי, אנחנו כאן כדי לספק לך מידע כללי על התקשות קופסית, הסרת שתלי סיליקון וכל מה שבין לבין.

אמנם המידע באינטרנט יכול מאוד להיות מעמיק, אבל שימי לב, הוא לא מהווה תחלופה לייעוץ רפואי. אם את צריכה לקבוע פגית ייעוץ עם מנתח פלסטי, עשי זאת. ואם חלילה את מרגישה כאבים באזור השתלת הסיליקון, כנ"ל. כמו כן, יכולים להתקיים גם מקרים שבהם אמנם לא תרגישי כאבים משמעותיים, אבל כן תצטרכי לעבור הסרת שתלי סיליקון מהחזה. הנה מידע חשוב לפנייך, שאינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מאת מנתח פלסטי:

רגע לפני הסברים על הכרחיות בהסרת התקשות קופסית: מה היא בכלל?

רגע לפני שנסביר מתי הכרחי לבצע הסרת התקשות קופסית, אולי כדאי שנתעכב לרגע ונסביר מה היא אותה התקשות. ההתקשות הקופסית היא רקמה שהגוף יוצר לבד. אבל לפני שהוא יוצר את ההתקשות הקופסית, הוא יוצר את הקופסית עצמה, או: "קפסולה".

הקפסולה הזו מתפתחת באופן טבעי סביב שתל הסיליקון. משמע, נשים אשר עוברות ניתוח הגדלת חזה, אצלן תתפתח הקופסית. העניין הוא שהקופסית גם יכולה להתקשות ולהיות מלווה בכאבים בלתי מבוטלים. אם קורה שהגוף דוחה את השתלת הסיליקון, הקופסית יכולה להתקשות ואפילו להיהפך למודלקת.

גם קרע בשתל הסיליקון יכול להוביל להתקשות קופסית

עוד מקרה שעשוי להוביל להתקשות קופסית הוא, המקרה של קרע בשתל הסיליקון. קרעים בסיליקון יכולים להיגרם כתוצאה מ-2 סיבות עיקריות. האחד היא: חבלה או מכה כלשהיא. השנייה היא: בלאי טבעי של שתלי הסיליקון.

ה-FDA האמריקני (מנהל התרופות האמריקני) הודיע חד משמעית כי, שתלים של סיליקון חייבים להיות מוחלפים בכל 10-15 שנים, בממוצע. אגב, כך גם ממליצות יצרניות השתלים עצמן. זאת, מאחר שבלאי בשתלי הסיליקון יכול להוביל לקרעים בשתל. וכשהשתל קרוע או בלוי, עשויים לנזול ממנו חומרים מסוכנים ומי מלח.

מה קורה כאשר יש דליפה משתל הסיליקון?

במקרים אלו, תיתכן התקשות קופסית אשר תצריך טיפול. וכעת בואו באמת נדבר על הטיפול בהתקשות קופסית – כיצד מטפלים בה? ובכן, מאחר שההתקשות הקופסית היא תהליך פיזיולוגי של הגוף, הגוף גם יידע לזהות כאשר השתל הקרע ייעלם.

במילים אחרות, יהיה מומלץ ברוב המקרים לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה. במהלך ניתוח הסרת שתלי הסיליקון מהחזה, הרופא יהיה עשוי להמליץ על הסרת התקשות קופסית. אמנם רוב המנתחים לא ימהרו להסיר התקשות זו, אבל זו אכן אופציה.

הסרת התקשות קופסית באופן חלקי או מלא

ישנה אפשרות להסיר את ההתקשות באופן חלקי, אבל יש ביכולותיו של המנתח להסיר את ההתקשות באופן מלא, כלומר הסרה מלאה. בנוסף לאפשרות של הסרת התקשות קופסית, יש גם את האפשרות שלא לגעת בה כלל וכלל.

אם זו תוכנית העבודה שבוחר המנתח הפלסטי, זה בגלל שהוא מאמין שההתקשות תחלוף מעצמה לאחר הסרת שתלי הסיליקון. חשוב לדעת, לעיתים גם יינתן טיפול אנטיביוטי למטופלות שעוברת הסרת שתלי סיליקון (עם או בלי הסרת התקשות קופסית).

תסמונת ASIA – מה היא?

דבר נוסף שצריך לדעת, ורוב הנשים לא מודעות אליו, הוא הנושא של תסמונת אסיה (ASIA). תסמונת אסיה מדווחת ברחבי העולם על ידי נשים מושתלות חזה סיליקון. הנשים הללו מדווחות על כאבים באזורים שונים בגוף, לעיתים פגיעה במערכת החיסונית, נשירת שיער, מחסור בוויטמינים, עייפות כרונית ועוד.

תסמונת אסיה כוללת את הסימפטומים הנ"ל, כאשר היא מזוהה בעיקר עם נשים שעברו הגדלת חזה באמצעות סיליקון. אם את סובלת מהתסמינים הנ"ל וגם עברת לפני כמה שנים ניתוח הגדלת חזה עם סיליקון, ייתכן שגם את אולי לוקה בתסמונת אסיה. התסמונת הזו בדרך כלל חולפת לאחר שמבצעים ניתוח הסרת שתלים של סיליקון מהשדיים. זאת, בדומה להתקשות הקופסית, שנעלמת לאחר הסרת השתלים בד"כ.

הרמת חזה ועיצובו לאחר הסרת סיליקון

דבר נוסף שבטח מעניין אותך, זה הנושא של נראות החזה לאחר ניתוח הסרת סיליקון. ובכן, אם מדברים על עיצוב החזה לאחר הסרת שתלי סיליקון, מדברים על 2 הליכים עיקריים. מצד אחד, אפשר לבצע הרמת חזה. יש לציין, הצלחת הליך הרמת חזה תלויה באיכות של עור הגוף של המטופלת.

כמו כן, אפשרי לבצע הזרקת שומן גוף עצמי. הזרקת שומן גוף עצמי, גם הוא הליך שהצלחתו מתבססת על נתוניה הטבעיים של המטופלת. במילים אחרות, צריך שיהיו מאגרי שומן אצל המטופלת בכדי לצלוח בהצלחה את ההליך הזה ולהנות מתוצאות מעוצבות. אם אין מאגרי שומן אצל המטופלת, לא יהיה מהיכן לשאוב שומן ולפיכך ההליך יהיה בלתי אפשרי. הנה, מצאנו מקום שבו למאגרי ועודפי השומן יש יתרון ברור.

צריכה מידע נוסף? אנחנו כאן בשבילך. צרי עמנו קשר ונסייע לך לאתר את המנתחים הפלסטיים המומלצים ביותר בתחום הסרת סיליקון והסרת התקשות קופסית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *