אם את מעוניינת לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה, מעבר לכך שאת צריכה להיות מודעת ליתרונות שבהליך הזה, צריך להיות מודעת גם לסיכונים השונים. לאחר שתשקלי על כפות המאזניים את הסיכונים והיתרונות, תוכלי להגיע להחלטה מושכלת אם לעבור את הניתוח או לא. ריכזנו עבורך מידע שימושי בשורות הבאות.

רגע לפני שאנחנו נסביר על הסיכונים והיתרונות שבניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה, חשוב לציין כי אין לוותר על ייעוץ רפואי. המידע שריכזנו כאן עבורך מעמיק ושימושי, אבל את בכל מקרה צריכה לקבוע פגישת ייעוץ אצל מנתח פלסטי ולקבל ממנו את כל התשובות. בעוד שכל ניתוח עשוי להיות מבוצע אחרת (תלוי בסוג ההגדלה שעברת שנים אחורה), כל מטופלת צריכה לבנות תוכנית עבודה פרטנית מול המנתח הפלסטי שלה. ובכל זאת, הסיכונים שבניתוח זה הם רלוונטיים ברוב שיטות הניתוח ודרכי הסרת השתלים. הנה הם:

סיכונים בהסרת שתלי סיליקון מהחזה

אם את רוצה לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהשדיים, את צריכה לקחת בחשבון שמדובר בניתוח כמו כל ניתוח אחר. וכיאה לכל ניתוח, גם כאן יש סיכונים של זיהומים בעקבות סיבוכים כירורגיים. כמו כן, זיהומים יכולים להיווצר גם כתוצאה מתגובה מסוימת של הגוף להליך הרפואי.

במקרים בהם עבודת המנתח אינה צולחת על צדה המוצלח, ייתכנו סיבוכים רפואיים כמו היווצרויות של דלקות וזיהומים. במקרים אלו, יהיה חשוב לקבל המשך טיפול רפואי במהלך תקופת ההתאוששות מניתוח הסרת השתלים.

הסיכון שהניתוח יסתבך הוא נמוך

על פי נתונים שמפורסמים ברחבי העולם ובקליניקות פלסטיות, רק כ-עשירית מהנשים שעוברות הסרת שתלי סיליקון, חוות סיבוכים רפואיים. אם את מעוניינת לעבור הסרת שתלים של סיליקון ואת מפחדת מהתוצאות או מהניתוח עצמו, כדאי לדעת שרק כ-3%-5% מהנשים שעוברות את הניתוח חוות סיבוכים.

בפועל, רוב הנשים עוברות את ההליכים הכירורגיים האלו ללא סיבוכים, מה שיאפשר לך לחזור מהר לשגרה. בדרך כלל, החזרה המלאה לשגרה ופעילות ספורטיבית מושגת לאחר כחודש-חודש וחצי. אם את מעוניינת לחזור לשגרה ללא פעילות ספורטיבית, בד"כ יהיה אפשרי לעשות זאת לאחר כמה ימים בודדים, מקסימום שבוע.

האם אני אמורה לחשוש מההרדמה במהלך הסרת סיליקון?

במהלך ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה יש צורך לבצע הרדמה של המטופלת. בעוד שבחלק מהמקרים ההרדמה תהיה מקומית בלבד, במקרים אחרים יהיה צורך להרדים כללית את המטופלת (הרדמה כללית). אמנם זה מלחיץ, אבל תזכרי שנשים רבות מורדמות-כללית בכדי לעבור כל מיני סוגים של הליכים כירורגיים וניתוחיים.

אם את חוששת מההרדמה הכללית שנדרשת לעיתים במהלך ניתוח הסרת שתלי סיליקון, יהיה חשוב להיפגש עם הרופא המנתח בכדי לקבל הסברים על ההרדמה ועל הסיכונים הכרוכים בה. לרוב, הסיכונים הם נמוכים ולא מצריכים חשש או דאגה.

הסיכון באיבוד העיצוב של החזה

אם את עומדת לעבור ניתוח הסרת סיליקון מהשדיים, את ודאי שואלת את עצמך כיצד החזה שלך ייראה לאחר הניתוח. ובכן, זה סיכון מסוים שנשים לוקחות על עצמן, אבל יש לכך פתרון. הפתרון הוא הרמת חזה, או הזרת שומן עצמי במהלך ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה.

שני הפתרונות מהווים חלופה מסוימת לעיצוב החזה בעזרת הסיליקון, אבל חשוב לדעת שהעיצוב לא ייראה אותו הדבר. יהיה קשה להגיע לאותן תוצאות של חזה מורם ללא סיליקון, אבל עדיין ישנה אפשרות מסוימת לעצב את החזה לאחר הוצאת השתלים. אם כך, קבלי מהרופא שלך את כל המידע, שבדרך כלל יכלול גם הדמיה של תוצאות הניתוח המשוערות.

האם כדאי לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה?

לאחר שעברנו על סיבות שונות שיכולות לגרום לסיבוכים בעת הוצאת שתלי סיליקון, בואו נדבר על הכדאיות שבכך. בשורה התחתונה, לעיתים אין ברירה וחובה לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון. זאת, למשל במקרים בהם מתפתחת התקשות קופסית אצל האישה שעברה הגדלת חזה עם סיליקון.

התקשות קופסית היא תהליך פיזיולוגי של התקשות הקפסולה שעטפת את שתל הסיליקון. במילים יותר פשוטות, מסביב לשתל הסיליקון מתפתחת קופסית, שהיא בעצם מעין קפסולה שמהווה בסיס ובית עבור השתל של הסיליקון. במקרים מסוימים, אותה התקשות קופסית יכולה לגרום לזיהומים ודלקות סביב השתל של הסיליקון. למשל, במקרים שנוצר קרע בשתל הסיליקון. במקרה כזה, כבר תהיה חובה לעבור ניוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה.

כמה עולה ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהשדיים?

בעוד שחלק מהמנתחים גובים כ-15,000 ₪ – 20,000 ₪ על ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהשדיים, מנתחים אחרים יגבו כ-30,000 ₪ ומעלה. אם את מעוניינת לאתר מנתח מוביל ומומלץ להסרת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו יכולים לעזור לך בכך. השאירי פרטים אצלנו, המתיני מספר דקות וקבלי מאיתנו מספר המלצות על מנתחים מומלצים להליכי הסרת סיליקון מהחזה. בין אם את מעוניינת לעבור הרמת חזה, הסרת סיליקון או כל הליך אחר אצל מנתח פלסטי, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין המנתחים. ובכך נוכל גם כן לסייע לך, צרי עמנו קשר וקבלי מענה זריז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *