בעוד שהתפתחות קופסית היא תהליך פיזיולוגי שלא אמור להסתבך רפואית, במקרים אחרים הקופסית הופכת לנוקשה וכואבת, לעיתים גם גורמת לעיוות השדיים. האם קופסית מתפתחת אצל כל אישה שמגדילה את החזה באמצעות סיליקון? מה מוביל להתקשות של הקופסית? הנה כל המידע לפנייך.

אם גם את שמעת לאחרונה על תופעות לוואי שונות שיכולות להיגרם כתוצאה מניתוח הגדלת חזה, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות, אנחנו נעבור איתך על מידע חשוב הנוגע להתפתחות קופסית השד, ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה, קופסית אצל נשים ועוד. אבל לפני שנעמיק במידע הבא, נדגיש כי אנחנו לא מהווים איזשהו תחליף לייעוץ רפואי. רגע לפני העמקה בשורות הבאות, אנחנו כבר עכשיו נזכיר שאנחנו כאן כדי לסייע לך לאתר מנתחים פלסטיים מומלצים להליכים שונים. השתמשי בנו, אנו נאתר עבורך מנתח פלסטי מוביל להסרת סיליקון והתקשות קופסית. ממנו, תוכלי לקבל את המידע הכי מדויק.

מה היא קופסית השד ועד כמה היא תהליך טבעי?

אם לפני כמה שנים עברת ניתוח הגדלת חזה בעזרת סיליקון, הרופא המנתח שלך ודאי עדכן אותך לגבי התפתחות הקופסית, שנקראת גם "קפסולה". הקפסולה הזו מתפתחת באופן טבעי סביב צלקת השתלת שתלי הסיליקון.

הגוף מזהה שמדובר בעצם זר אשר מושתל בתוכו, ובתגובה לכך הגוף מפתח את הקפסולה. הקפסולה הזו, שנקראת גם קופסית, יוצרת סוג של בסיס או בית עבור שתלי הסיליקון. עד כה, מדובר בתהליך פיזיולוגי תקין שאינו מצריך התערבות רפואית מכל סוג.

מה קורה כאשר הגוף לא מגיב בידידותיות לשתלי סיליקון

העניין הוא כזה, לעיתים הגוף לא מגיב בכזאת ידידותיות כלפי עצמים זרים שמושתלים בו. אם הגוף דוחה את השתלת הסיליקון, אותה קופסית תהפוך להתקשות קופסית. כאשר הקפסולה מתקשה והופכת להתקשות קופסית, החזה יכול לכאוב עד רמת הכאב הבינוני, לעיתים גם מעבר לכך.

כמו כן, התקשות קופסית יכולה לגרום למצב בו השדיים של המנותחת פשוט יתעוותו. כשאת נפגשת עם מנתח פלסטי בכדי לקבל מידע על הסרת שתלי סיליקון, הוא ידבר איתך גם על מצב הקופסית סביב השתלים שלך.

מה יקרה אם הקופסית מתקשה וכיצד ניתן לגלות את זה?

אם מתגלה כי הקופסית התקשתה וגורמת לכאבים, ייתכן שיש גם דלקת או זיהום שצריך לטפל בהם. וזו הסיבה לכך שמומלץ לעבור בדיקת MRI בכל שנה (החל מ-5 שנים לאחר ניתוח הגדלת החזה). אם את לא מעוניינת לעבור בדיקת MRI בכל שנה, יש לך את האפשרות לעבור בדיקת אולטרה סאונד.

כך או כך, יהיה חשוב להקפיד על הבדיקות התקופתיות האלו שמגלות שתלים קרועים ומצבים של התקשות קופסית. שימי לב, אם במהלך בדיקת MRI מתגלה קרע בשתל הסיליקון, כנראה שתהיינה חובה לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה.

האם אוכל להנות מחזה מעוצב לאחר הסרת שתלי סיליקון?

לאחר שתעברי את ההליך, את תוכלי גם להנות מחזה שעדיין נראה מעוצב, אם כי תוצאות העיצוב עשויות להיות שונות מאשר תוצאות הסיליקון. נשים רבות עלולות לחשוש מהנראות של החזה לאחר הסרת שתלי סיליקון מהשדיים, מה שניתן לפתור באמצעות 2 שיטות שונות.

בעוד שאפשרי לבצע הרמת חזה לאחר הסרת שתלי סיליקון, בכל מקרה עדיין יהיה צורך למלא נפח מסוים באזור שממנו מוסרים השתלים של הסיליקון. בכדי לפצות על אבדן הנפח בעקבות הוצאת הסיליקון, אפשרי להזריק שומן עצמי מהגוף של המטופלת.

תיאום ציפיות בנוגע להזרקת שומן עצמי במקום סיליקון

גם אם בוחרים לבצע הזרקת שומן עצמי (לוקחים שומן מאזורים שבהם יש עודפים כמו בטן וירכיים ומזריקים לתוך החזה), חשוב לזכור שהנטייה הטבעית של השומן היא לרדת למטה, לא לעלות למעלה. ככה שאמנם לאחר הזרקת שומן החזה יהיה מלא בנפח מסוים, אבל הנטייה הטבעית תהיה לכיוון למטה.

זאת, בהפוך משתלי הסיליקון אשר מעניקים מראה מורם. בפועל, ברוב המקרים נשים יעדיפו לבצע הרמת חזה בנוסך להליך של הזרקת שומן עצמי. זה עשוי לפתור במידה מסוימת את הנראות הנפולה של החזה. אם מעניין אותך לקבל מידע נוסף, או שמא את מעוניינת לאתר מנתח פלסטי מומלץ להסרת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו כאן כדי לסייע.

איתור מנתחים פלסטיים מומלצים להסרת סיליקון מהחזה

בפורטל שלנו ריכזנו מידע רב בנוגע לכל מה שקשור להליכים כמו הסרת התקשות קופסית, הסרת שתלי סיליקון, הרמת חזה, הזרקת שומן עצמי מהגוף ועוד. יחד עם זאת שריכזנו עבורך מידע מאוד מקיף, אל תשכחי שאין לכך תחליף לייעוץ רפואי.

אם את מעוניינת לקבל ייעוץ רפואי או לקבוע פגישה עם מנתח פלסטי, תנו לנו לטפל בכך. השאירי את פרטייך, ואנחנו כבר נדאג לשדך בינך לבין רופא מנתח פלסטי מוביל בתחום. הפורטל שלנו מתמחה באיתור מנתחים פלסטיים מומלצים בכל הארץ, ככה שנוכל לאתר עבורך מנתח פלסטי בכל עיר בה את מתגוררת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *