כמו בכל הליך כירורגי-ניתוחי, גם בניתוח הוצאת שקלים ישנם סיכונים מסוימים, אבל הרבה יתרונות חשובים מבחינה בריאותית. אם את שוקלת לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה ואת חוששת ממה שיהיה אחר כך, ריכזנו עבורך כאן מידע חשוב.

בסופו של דבר, ההליך הכירורגי של הוצאת סיליקון הוא הליך ניתוחי לכל דבר, מה שמחייב אותך לבחור מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון. וכשאת בחיפושייך אחרי מנתחים מומלצים להסרת סיליקון, את תיתקלי בהרבה מידע מועיל, לעיתים מידע כוזב ולפעמים מידע חסר. אז לפני שנעמיק בנושא של הוצאת שתלי סיליקון, הרמת חזה והסיכונים בניתוח, נזכיר לך שתמיד יהיה חשוב לקבל ייעוץ רפואי. שבי עם הרופא שלך, קבלי אבחון מלא של מצבך, תבצעי את הבדיקות הנדרשות ותוכלי להחליט בצורה מושכלת מה לעשות. לאחר שהסרנו את זה מהדרך, בואי נדבר על הסיכונים שבניתוח הוצאת שתלים.

סיכונים בהוצאת שתלי סיליקון

אם את עומדת לעבור הוצאת שתלים מהחזה ומעוניינת לדעת מה הסיכונים, חשוב לדעת שכל ניתוח עשוי להסתבך. יחד עם זאת, הסיכויים שניתוח הוצאת שתלים יסתבך, הם נמוכים מאוד. למעשה, רק כ-1% מהנשים שעוברות את הניתוח סובלות למשל מסיבוך כמו דימום. לעיתים מאוד נדירות, לאחר הניתוח האישה עשויה לדמם באופן שיצריך ממנה להגיע לחדר הניתוח בחזרה בכדי לנקז את הדימום ולעצור אותו. אבל שוב נדגיש, מדובר ב-1% מהנשים שעוברות ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה.

כמו כן, במקרים מסוימים נשים עשויות להרגיש אובדן של תחושה בפטמות או בעור סביב האזור המנותח. התחושה בדרך כלל חוזרת לאחר מספר שבועות או חודשים, לאחר שקצות העצבים מחדשים את עצמם. לידיעתך, כ-10%-20% מהנשים שעוברות את הניתוח עשויות להרגיש באובדן תחושה בפטמות ובאזור המנותח. לא מסוכן מאוד, וגם סביר להניח שהסממן הזה יחלוף, אבל חשוב להיות מודעים לכך.

חשוב להיות קשובה לעצמך לאחר ניתוח הוצאת שתלים

בסופו של דבר, הסיכונים בהוצאת שתלים מאוד דומים לסיכונים שיש בהליך של השתלת חזה. חשוב להיות קשובה לעצמך, להקשיב להוראות ההחלמה מהרופא ולתת לעצמך זמן לנוח. באופן כללי, אפשר לציין כי ההחלמה היא בדרך כלל די קצרה, כ-4-5 ימים של מנוחה.

במהלך ההתאוששות, אסור יהיה לך לישון על הבטן או על הצד, כך שהאזור המחלים לא יימחץ. בנוסף, תקופת ההתאוששות תכלול גם לבישה של חזייה מיוחדת שתותאם לך באופן אישי. בנקודה זו חשוב לשים לב ולדעת, במקרים מסוימים ההחלמה תהיה יותר ארוכה. כמו כן, במקרים מסוימים הניתוח של הוצאת שתלים יהיה יותר מורכב.

באילו מקרים ניתוח הוצאת שתלים עשוי להיות מורכב ומסוכן יותר?

אנו מדברים למשל על מקרים שבהם יש צורך לבצע הסרת התקשות קופסית. אם יש צורך לבצע הסרת ההתקשות במהלך הוצאת שתלים, ההחלמה תהיה יותר ארוכה. כמו כן, ייתכן שהסיכונים ישתנו במהלך הליך זה.

אם ההתקשות מודלקת או זיהומית, לעיתים צריך להסיר אותה, וזה הופך את הניתוח למעט מסוכן יותר וגם יותר מורכב. אין צורך להילחץ, הרופא המנתח יכול להסיר התקשות, לרשום טיפול אנטיביוטי לשלוח אותך בזריזות יחסית להחלמה בבית. אגב, גם חשוב לשים לב לפערים במחירים ולהבדלים בין ניתוח הוצאת שתלים לבין ניתוח הוצאת סיליקון הכולל הסרת התקשות קופסיתית. אם ניתוח הוצאת השתלים יכלול גם הסרת התקשות, כמובן שהניתוח יהיה יקר יותר.

אמנם הסיכונים די דומים לסיכונים שיש בניתוחים מסוגים אחרים (כמו ניתוח השתלת חזה), אבל חשוב לקבל את כל המידע בכל זאת. אם את מעוניינת לעבור הסרת סיליקון מהחזה וחוששת מהסיכונים, בדרך כלל הרופאים ירגיעו אותך ויגידו לך שהסיכוי להסתבך-ניתוחים הוא די נמוך. לאחר שקיבלת את כל המידע מהרופא שלך, אם את מחליטה לעבור את הניתוח, כדאי גם לשקול לבצע הרמת חזה.

ניתוח הוצאת שתלים והרמת חזה

ניתוח הוצאת שתלים עשוי לכלול הרמת חזה וגם הזרקת שומן עצמי, נתון לשיקול המטופלת. אם את חוששת מהאופן בו החזה שלך ייראה לאחר הוצאת השתלים, אז הרמת החזה והזרקת השומן העצמי זה הפתרון שאת צריכה לקבל עליו מידע. חשוב לציין, הפתרון הזה לא מיועד עבור כל אישה ובחורה שמעוניינות לעבור הוצאת שתלים.

אם הבחורה מאוד רזה, לא תמיד היא תימצא מתאימה להליך של הרמת חזה והזרקת שומן עצמי. אם את צריכה מידע נוסף ולא יודעת למי לפנות, או לא יודעת כיצד לאתר מנתח מומלץ להוצאת שתלים, פני אלינו לקבלת סיוע נוסף.

איתור מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון והרמת חזה

אנו מתמחים באיתור ומציאה של מנתחים מומלצים להוצאת שתלי סיליקון מהחזה, כך שתוך כמה דקות תוכלי לקבל מספר הצעות מחיר. תוכלי לקרוא באתר שלנו מידע נוסף בנושא זה של ניתוח הוצאת שתלים, הרמת חזה וכל מה שבין לבין. כמו כן, מנוע החיפוש שלנו יאתר לך את המנתחים המומלצים ביותר בתחום זה של הוצאת השתלים. אם עד היום פחדת או חששת מהניתוח, הגיע הזמן לקבל מידע נוסף מהרופא שלך בכדי להפיג את החששות האלו. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *