בין אם לפני או אחרי זמן הלידה, בימינו ניתן לבצע ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, כאשר תוך כדי גם ניתן לבצע הרמת חזה והזרקת שומן עצמי. אם את לקראת ההליך הרפואי-כירורגי של הסרת שתלי סיליקון מהחזה, ואת גם לאחר פלא הלידה, השורות האלו נכתבו עבורך. אבל זכרי תמיד, המידע האינטרנט אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי.

רגע לפני שאת עומדת לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, כמובן שיהיה חשוב לגרד כל פיסת מידע שאת יכולה לברר לגבי ההליך הרפואי-ניתוחי הנ"ל. לכן תמיד יהיה חשוב קודם כל להתייעץ עם רופא. ועד שתגיעי להיפגש עם הרופא המנתח, ריכזנו עבורך כאן מספר דגשים שחשוב לעת לפני ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים. אם את לאחר לידה והשתלים של הסיליקון מהווים עבורך יותר הפרעה מאשר ברכה, הצטרפי ל-4 דקות קריאה בנושא.

כיצד מבצעים ניתוח הוצאת סיליקון מהחזה?

אם את מעוניינת לבצע הוצאת סיליקון מהשדיים, את מוזמנת להכיר את הטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות, שבימינו משתמשים בהן בכדי לערוך ניתוחים אלו תוך מינימום כאבים נלווים ומינימום משך החלמה והתאוששות.

במהלך ניתוח הוצאת שתלי סיליקון, למעשה מבצעים חיתוך על גבי חיתוך (ברוב המקרים). המנתח בדרך כלל יעדיף לבצע חיתוך באותו המקום שבו ביצעו חיתוך בעבד בכדי להחדיר את השתלים פנימה לחזה. בעוד שבמקרים רבים החיתוך יהיה ממוקם מתחת לאזור הפיטמה, במקרים אחרים החיתוך להוצאת השתלים יבוצע באזור של בית השחי. כך או כך, הניתוח אמור להתבצע תו כדי הרדמה מקומית ולא תוך הרדמה כללית.

ניתוח הוצאת שתלים של סיליקון מהחזה עם הרדמה או בלי?

חשוב לציין, שקיימים מקרים בהם הניתוח עשי להיות מבוצע בהרדמה נרחבת יותר מאשר הרדמה מקומית. למשל, במקרים שבהם נשים מפתחות התקשות קופסית במשך השנים שבהן שתלי הסיליקון היו מושתלים בגוף.

ההתקשות הקופסית היא למעשה תהליך פיזיולוגי טבעי לגמרי, אבל זהו תהליך שלא אמור להתרחש באופן טבעי. מבלבל? בואו נסביר למה אנחנו מתכוונים. באופן טבעי לגמרי, אם עצם זר חודר לנו לגוף, הגוף ינסה לבודד את עצמו מאותו עצם זר. אבל באופן טבעי, עצמים זרים לא אמורים לחדור לנו לגוף.

מה קורה כאשר הגוף דוחה את השתלת הסיליקון בחזה?

כשזה קורה וגוף זר מסוים מושתל בגופנו, הנטייה הטבעית של הגוף שלנו היא לנסות להתמודד מולו ולהתגונן מהעצם הזר שהושתל. וזו למעשה היא הרקמה שנקראת התקשות קופסית, או התקשות קופסיתית. עוד חשוב לדעת, לא בכל המקרים יש צורך לבצע הסרה של ההתקשות הזו.

כשמבצעים ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, אם אכן נוצרה התקשות קופסית כזו במשך השנים – היא אמורה להיעלם לאחר הוצאת השתלים. יחד עם מה שציינו כאן בשורות למעלה (מקרים בהם ההתקשות נעלמת לבד), ישנם גם מקרים בהם נדרשת הסרת של ההתקשות.

מה קורה כאשר צריך להסיר התקשות קופסית?

במקרים בהם מבצעים ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה וגם מעוניינים להסיר התקשות קופסית, זה בדרך כלל במקרים שבהם ההתקשות הזו היא מודלקת או זיהומית. במקרים בהם ההתקשות הקופסית מזוהמת או מודלקת, הרופא המנתח עשוי לבצע הסרה של ההתקשות וגם לרשום טיפול אנטיביוטי למטופלת.

בין אם את מעוניינת לעבור את ניתוח הוצאת השתלים לפני או לאחר הלידה שלך, כדאי לזכור שלאחר הלידה העיצוב של החזה עשוי להשתנות, כלומר השתלים עשויים לשנות צורה. במקרה בו השתלים משנים צורה, בדרך כלל יהיו 2 פתרונות עיקריים. האופציה הראשונה היא להחליף את שתלי הסיליקון בשתלים חדשים, כאשר האפשרות השנייה היא ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה.

מה לגבי עיצוב החזה לאחר ניתוח הוצאת שתלי סיליקון?

אם את מחליטה לבצע ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים ודואגת לגבי העיצוב של החזה לאחר הניתוח, אנחנו שמחים לבשר לך שגם עבור זה הטכנולוגיה הרפואי מספקת מענה. כשנשים עוברות ניתוחי הוצאת סיליקון מהחזה ומעוניינות לשמור על העיצוב של החזה, ניתן לנסות לעצב את החזה בעזרת 2 שיטות עיקריות.

בעוד שהרופא המנתח יכול להציע הרמת חזה לאחר ניתוח הוצאת שתלים, אפשרי גם להזריק שומן עצמי (מהגוף שלך) לאזור שממנו השתלים מוסרים. חשוב לציין, נשים רזות מאוד עשויות שלא להימצא מתאימות להליך של הרמת חזה והזרקת שומן עצמי לאזור החזה. במילים אחרות, סוף כל סוף מצאנו מקום שבו השומן מהווה יתרון מסוים.

איתור מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון מהחזה

בין אם את מעוניינת לעבור ניתוח הוצאת סיליקון מהחזה, או שמא את מבררת על הרמת חזה והזרקת שומן עצמי, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולקבל סיוע נוסף. אנו נוכל לאתר בעבורך את המנתחים המומלצים ביותר להליכים אלו, כולל הרמת חזה והזרקת שומן עצמי לאחר ניתוח הוצאת השתלים. צרי עמנו קשר, קבלי פרטים נוספים ואפילו המלצות על מנתחים מומלצים להוצאת שתלי סיליקון מהשדיים.