החלטת שהגיע הזמן לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה? אם כן, כדאי לברר מראש ולדעת מה קורה אחרי הוצאת סיליקון מהשדיים, מבחינה בריאותית ומבחינת הנראות החיצונית שלך. הנה פרטים חשובים ומידע חיוני שחשוב להכיר לפני ההליך.

כשאת צעירה ומלאת אנרגיה לכבוש את העולם בעזרת המראה החיצוני, או פשוט רוצה להרגיש שלמה עם עצמך, ניתוח השתלת סיליקון נשמע כמו הרעיון המושלם. עם השנים, לעיתים עשויים להיווצר כל מיני סיבוכים בריאותיים ו"טכניים". טכניים, מהבחינה של קרעים בשתלי הסיליקון. אם גם את מעוניינת לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, השורות הבאות עבורך. הנה כל מה שצריך לדעת לגבי הוצאת סיליקון מהשדיים, מה שקורה אחר כך וכיצד מטפלים בכל דבר.

מה אני צריכה לדעת על הוצאת שתלי סיליקון מהחזה?

שתלים של סיליקון הרי נועדו לעצב את החזה, וכשמסירים את השתלים האלו במהלך ניתוח הוצאת סיליקון מהחזה, העיצוב של השדיים למעשה "הולך לאיבוד". בכדי להתגבר על הבעיה הזו, יהיה ניתן לעבור תהליך ניתוחי של הזרקת שומן עצמי לתוך האזור שמאבד מהנפח הסיליקוני.

במילים אחרות, במקום השתלים של הסיליקון, יהיה ניתן להזריק שומן מהגוף של המטופלת בכדי למלא את הנפח שהצטמצם בעקבות ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים. כשמבצעים את ההליך הזה, בעצם משיגים 2 ציפורים במכה אחת. מצד אחד, מבצעים הוצאת סיליקון מהחזה. מצד שני, מאבדים שומן מאזורים שונים בגוף. אם את מעוניינת למשל להסיר מעלייך שומן שהצטבר באזורים מסוימים, ניתוח הוצאת סיליקון יהיה עיתוי נכון לטובת זה. וכעת בואי נבין ביחד, מדוע בכלל צריך להוציא שתלים של סיליקון מהחזה?

למה בכלל צריך לבצע הוצאת שתלים של סיליקון מהחזה?

אם אתם שואלים את עצמכם למה צריך לבצע הוצאת סיליקון מהחזה, התשובה טמונה בגוף השאלה. מאחר שמדובר בגוף זר, הגוף עלול שלא להגיב אליו בצורה טובה, או שהגוף ינסה לדחות אותו. אם הגוף מנסה לדחות את השתל הזר, הוא יוצר מעין תהליך של בידוד. ולא, לא בידוד קורונה, אלא ניסיון של בידוד מהגוף הזר – שתל הסיליקון.

התהליך הנ"ל שאנחנו מדברים עליו נקרא "התקשות קופסיתית". התהליך של התקשות קופסיתית פועל באופן הבא: שתלים של סיליקון מושתלים בגוף המטופלת, הגוף מנסה לבודד את עצמו מהגוף הזר (הסיליקון), הגוף מייצר רקמה (רקמת בידוד מהשתל), ואז מתחילות הבעיות. הבעיות המאופיינות עם התקשות קופסיתית הן בעיות כמו כאבים באזור החזה, הקשות של השדיים ולפעמים גם עיוות של השדיים בעקבות ההתקשות.

מה עוד חשוב לדעת על הוצאת שתלים של סיליקון?

דבר נוסף שחשוב לדעת הוא, נושא תהליך ההחלמה לאחר הוצאת שתלים של סיליקון מהחזה. אם אצלך לא נוצרה התקשות קופסיתית, התהליך של הוצאת שתלים מהחזה יהיה יחסית מזורז ויחסית נטול כאבים. אם במהלך השנים נוצרה אצלך התקשות קופסיתית, ואת מעוניינת לעבור הוצאת סיליקון מהחזה יחד עם הסרת ההתקשות, ההליך של ההחלמה יהיה לא קצר.

למעשה, הליך החלמה שלם ומלא מושג רק לאחר כחצי שנה. זאת, בהנחה שאת תצטרכי לעבור גם הסרה של התקשות קופסיתית. לאחר הוצאת השתלים, תותאם לך חזייה מיוחדת ומחוך אשר יתמכו בחזה החדש שלך. 

היכן מתבטאים ההבדלים לאחר הוצאת סיליקון מהחזה?

אם בעבר עברת ניתוח השתלת סיליקון, את ודאי מודעת לכך שחלק מסוגי הספורט נהפכו למעט יותר מסורבלים. כמו כן, פעילויות שונות לעיתים מלוות בכאבי גב (בעקבות שתלי סיליקון גדולים). ההבדלים מתבטאים למשל במהלך ספורט, כאשר לאחר הוצאת שתלים מהחזה את תרגישי קלילה יותר ונינוחה, חופשיה לבצע פעילויות ספורטיביות.

דבר נוסף שחשוב כמובן לזכור, ההבדלים מתבטאים בעיקר במצב הבריאותי שלך. לא פעם, שתלים של סיליקון יכולים להיקרע בתוך הגוף. קריעת שתל הסיליקון יכולה להוביל לכך שנוזל הסיליקון ידלוף לתוך הגוף ולאזור בלוטות הלימפה, מה שמוביל להתנפחות של אלו. כמו כן, קרעים שת שתלי סיליקון יכולים, לא עלינו, להוביל להתפתחותה של מחלת הסרטן.

טיפים למציאת מנתח הוצאת סיליקון מהחזה

אם את מחפשת אחר מנתח מומלץ להוצאת סיליקון מהשדיים, אנחנו ממליצים לך לבחור בקפידה את המנתח שלך. בסופו של דבר, זה הכול עניין של ניסיון מקצועי ורקורד של עבודה מקצועית מצידו של המנתח. וכשהמנתח הוא בעל ניסיון מקצועי של שנים ונחשב מוביל בתחומו, ייתכן שהוא יגבה מחירים גבוהים יותר ממנתחים צעירים אחרים.

טיפ קטן מאיתנו, אם את מוצאת מנתח בכיר שמנתח בעלויות גבוהות מהממוצע, אל תמהרי לעבור למנתח הבאה. כלומר, אל תמהרי לשלול את המנתח בגלל העלות הגבוהה שהוא מבקש לגבות. בשורה התחתונה, אל תתפשרי על הבריאות התקינה שלך, גם אם זה אומר לשלוף עוד כמה שקלים מהכיס. ואם כבר מדברים על כסף, אז חשוב לדעת שבחלק מהמקרים חברות הביטוח מכסות ניתוחים של הוצאת שתלים מהחזה. למשל, במקרים בהם השתל של הסיליקון נקרע בתוך הגוף.