אחת השאלות שהכי חוזרות על עצמן היא: איך החזה שלי ייראה לאחר ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהשדיים? החדשות הטובות הן שיש דרכים ושיטות לעצב חזרה את החזה. החדשות הפחות נעימות הן שהחזה לעולם לא ייראה כמו המצב של "טרום ביצוע השתלים".

אם את מעוניינת לעבור ניתוח הוצאת שתלים מהחזה, את בוודאות שואלת את עצמך: כיצד החזה שלי ייראה אחרי ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים? ובכן, אנחנו כאן כדי לעשות סדר בבלגן, ריכזנו עבורך כאן את כל המידע החשוב בנוגע להוצאת שתלי סיליקון, הרמת חזה וכל מה שבין לבין. אבל לפני שנספר לך את כל מה שאנחנו יודעים בהתבסס על קריאה ומחקר אישי שלנו, אנחנו נזכיר לך שאנחנו לא מהווים חלופה, אלטרנטיבה או תחליף לייעוץ רפואי.

הרמת חזה – מה חשוב לדעת?

כשמעוניינים לבצע הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, חשוב לקחת בחשבון את כל מה שכרוך בהליך הזה. דבר ראשון שאת צריכה לדעת הוא, שההליך של הוצאת שתלי סיליקון הוא הליך כירורגי לכל דבר. בפועל, זה אומר שאת תצטרכי לעבור ניתוח. אבל כאן זה הזמן להרגיע, לא מדובר בדרך כלל בניתוח בהרדמה כללית. ברוב המקרים, יהיה מדובר בניתוח עם הרדמה מקומית, שמצריך כמה ימים של החלמה והתאוששות. יחד עם זאת, ישנם גם מקרים שבהם יש צורך בהחלמה יותר ארוכה. למשל, במקרים בהם יש צורך לבצע גם הרמת חזה וגם הוצאת שתלי סיליקון.

כמו כן, אם נוצרה אצלך התקשות באזור השדיים, ההחלמה תהיה יותר ארוכה. בחלק מהמקרים, ניתוח הוצאת שתלי סיליקון והסרה של התקשות קופסיתית מצריך התאוששות של כחצי שנה. אבל עוד חשוב לציין, שגם אם נוצרה התקשות קופסיתית, זה לא אומר בהכרח שאת תצטרכי לעבור ניתוח של הסרת ההתקשות. בחלק גדול מהמקרים, ההתקשות נעלמת לאחר שמוציאים את השתלים של הסיליקון.

מה היא התקשות קופסיתית?

ההתקשות הקופסיתית היא רקמה אשר הגוף יוצר בכדי לנסות לבודד את עצמו מהגוף הזר שהושתל בתוכו. וכשמוציאים את הגוף הזר הזה, ההתקשות הקופסיתית אמורה ברוב המקרים להיעלם תוך תקופה קצרה יחסית. אבל אם ההתקשות הקופסיתית היא מודלקת או מזוהמת, לעיתים יהיה צורך להסיר אותה תוך כדי הניתוח של הוצאת שתלי הסיליקון. כמו כן, במקרים אלו ייתכן שיינתן טיפול אנטיביוטי למטופלת. במהלך ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, אפשר לבצע מספר פעולות כירורגיות בנוסף להוצאת השתלים.

דבר ראשון, אם את שואלת את עצמך כיצד החזה שלך ייראה לאחר הוצאת השתלים, בואי נרגיע אותך – יש דרך לעצב אותו חזרה. ואם עלית במשקל מאז ההשתלה, זה אפילו בונוס. במהלך ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים, הרופא המנתח יכול, לבקשתך ובהתאם למצבך הפיזיולוגי-בריאותי – להזריק שומן עצמי באזור הניתוח. במילים אחרות, את מטפלת כאן ב-2 דברים שמציקים לך בו זמנית.

2 ציפורים במכה אחת – היפטרות משומן עודף והרמת חזה

באופן סימולטני ובמהלך אותו ניתוח, את גם מתפטרת מהשומן שהציק לך באזור כזה או אחר בגוף. אבל יחד עם זאת, את גם משתמשת באותו שומן בכדי למלא חזרה את האזור שממנו יוצאים שתלי הסיליקון. מה שנקרא "2 ציפורים במכה אחת". דבר חשוב נוסף שכדאי לדעת, הרמת חזה לאחר ניתוח הוצאת שתלים תלויה במצבך הגופני. אם את מאוד רזה ומבצעת הוצאת שתלי סיליקון, לא בכל המקרים יהיה ניתן לבצע הרמת חזה באופן שיספק אותך. אין מה לעשות, לפעמים שומן עודף או משקל עודף זה יתרון, כמו במקרה הזה.

אם את מעוניינת לעבור ניתוח הוצאת סיליקון בחזה ואת חוששת מהתוצאות שלאחר הניתוח, מבחינה אסתטית, את יכולה להירגע. אנו ממליצים לך להיפגש עם רופא מנתח, לקבל ממנו את כל המידע ולהחליט לבד מה את מעוניינת לעשות. אבל תזכרי דבר אחד חשוב, לפעמים ניתוח הוצאת שתלי סיליקון הוא לא בגדר "אפשרות".

מתי חובה לעבור הוצאת שתלי סיליקון?

לעיתים הניתוח הזה הוא בגדר חובה, למשל כמו במקרים בהם שתלי הסיליקון חלילה נקרעים. ומאחר שקשה לזהות לבד קרעים בשתלי סיליקון, חשוב לעבור את הבדיקות התקופתיות הנדרשות אצל מושתלות סיליקון. למשל, בדיקת MRI כל 2-3 שנים. בדיקת ה-MRI תשקף לך באופן וודאי את המצב של שתלי הסיליקון, אבל גם חשוב להיות קשובה לגוף שלך ולתחושות שלך. אם למשל את כבר כמה שנים מרגישה בעייפות כרונית, תחושת דיכאון, נשירת שיער, מחסור בוויטמינים, ייתכן שאת לוקה בתסמונת ASIA.

תסמונת אסיה היא תסמונת שמאוד מאופיינת עם מושתלות סיליקון, למרות שהתסמונת הזו עד היום לא הוכחה קלינית. כמו כן, אם את מרגישה שהשדיים שלך מתקשים או אפילו מתעוותים, מאוד יכול להיות שהתפתחה אצלך התקשות קופסיתית. אם זהו המצב, חשוב מאוד לקבל טיפול בהקדם אצל הרופא שלך. הגיע הזמן להפסיק להסתמך על מידע מהאינטרנט, עכשיו זו העת לנקוט בצעדים – פני לרופא וקבלי ייעוץ נוסף. אם את מתקשה לאתר מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולקבל סיוע נוסף בנושא הזה.