אמנם לפני 15 שנים זה היה רעיון מעולה ואולי אפילו זה שירת אותך באופן יוצא מן הכלל, אבל כיום שתלי הסיליקון מכבידים עלייך. הם מפריעים לך לעסוק בפעילויות הספורטיביות שאת אוהבת, ואולי אפילו הם מרגישים כבר כאובים, נפוחים ומעוותים.

אנחנו מזמינים אותך רגע לעצור ולנשום, גם אם חלילה את מרגישה בהתקשות סביב אזור שתלי הסיליקון, ניתן לטפל במקרים אלו. אם כך, כבר עכשיו, לפני שנעמיק בנושא של ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו נמליץ לך להתייעץ עם גורם רפואי. להעמיק בנושאים כאלו ואחרים באינטרנט זה מעולה, אבל זה לעולם לא מהווה תחליף לייעוץ רפואי. לאחר שהסרנו את המובן מאיליו מהדרך, בואי נדבר תכלס – מה הם המקרים שבהם נשים בוחרות לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה?

מתי צריך לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה?

ובכן, יש לנו את המקרה הברור הראשון של קרעים בשתל הסיליקון. אמנם קשה מאוד לזהות לבד שתלים קרועים של סיליקון, אבל כשמזהים את הקרעים, חובה לעבור ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים. כיצד מזהים שתלי סיליקון קרועים? בדיקת MRI בכל 2-3 שנים.

נעבור הלאה, למקרה של התקשות קופסיתית. השתלת חזה לעיתים מתקבלת בברכה על ידי הגוף, אבל בפעמים אחרות, השתלת הסיליקון יכולה להידחות על ידי הגוף שלנו. כאשר הגוף דוחה את השתלת הסיליקון, הוא יוצר מעין רקמת הגנה סביב שתל הסיליקון. אגב, הרקמה הזו יכולה להיווצר גם כאשר יש קרע בשתל הסיליקון.

מה היא רמת התקשות קופסיתית?

הרקמה הזו, זה בעצם הניסיון של הגוף ליצור בידוד מהגוף הזר שהוא דוחה (השתל). כאשר נוצרת רקמת התקשות קופסיתית סביב השתל, יכולות להיות לכך משמעויות והשלכות שונות. ראשית והכי חשוב, יכולה להתפתח דלקת ויכול להתפתח זיהום סביב האזור.

כאשר ההתקשות הקופסיתית היא מודלקת או מזוהמת, חובה לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה. כמו כן, אם הרקמה מודלקת ומזוהמת, במהלך הניתוח של הוצאת השתלים הרופא גם יסיר את הרקמה המזוהמת. בנוסף, בחלק מהמקרים יינתן למטופלת גם טיפול של אנטיביוטיקה.

כל ניתוח הוצאת שתלי סיליקון חייב לכלול הסרת התקשות קופסיתית?

עכשיו, לאחר שקצת הפחדנו אותך אולי, בואי נרגיע אותך חזרה. גם אם התפתחה אצלך התקשות קופסיתית, לא בכל המקרים יהיה צורך להסיר אותה בניתוח. מאחר שהגוף ניסה לדחות את השתל, הוא פיתח את ההתקשות הזו.

וכאשר הרופא מסיר את השתל החוצה, הגוף אמור להפסיק לייצר את ההתקשות הקופסיתית. מעבר למה שציינו עד כה, חשוב גם שתהיי ערה לאופן בו את מרגישה ביום-יום. אם את מרגישה תחושות של דיכאון ועייפות כרונית, אם את מאבדת שיער בכמויות לא סטנדרטיות, אם את חווה כאבים בגוף מאז השתלת החזה, ייתכן שאת לוקה בתסמונת ASIA. תסמונת אסיה היא תסמונת מוכרת ברחבי העולם, שנוטים לשייך אותה לנשים אשר עברו השתלת סיליקון בחזה. אנחנו רק נציין, שהתסמונת הזו עד היום לא הוכחה באופן אמפירי-מחקרי-קליני. אבל למרות שהתסמונת לא הוכחה באופן מדעי, היא מאוד מזוהה עם נשים מושתלות סיליקון.

סיבות אישיות ורגשיות להוצאת שתלי סיליקון

מעבר לסיבות הפיזיולוגיות-רפואיות שציינו עד כה, אנחנו רוצים גם לדבר על התחושות האישיות והרגשיות שלך. יכול להיות שלפני 10 שנים הרעיון של השתלת סיליקון היה אחלה, אבל גם יכול להיות שהיום הסיליקון כבר לא כל כך משרת אותך.

כמו כן, ייתכן שכיום את כבר מרגישה הרבה יותר שלמה עם מי שאת, עם עצמך הטבעית. אם כך, ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה הוא פתרון עבורך, במיוחד כשמבינים שיש גם פתרונות אסתטיים לאחר הניתוח של הוצאת השתלים.

מה קורה מבחינה אסתטית לאחר הוצאת שתלי סיליקון?

מבחינה אסתטית, ישנן דרכים לעצב חזרה את החזה. אבל שימי לב, כנראה שלעולם את לא תוכלי לחזור לאותו מצב של טרום ביצוע הגדלת החזה. אבל לא נורא, כי יש עדיין דרכים לעצב את החזה חזרה ואפילו להגדילו (לאחר הוצאת השתלים). למשל, את יכולה לבחור להזריק שומן עצמי במקום שתלי הסיליקון המוצאים מהגוף.

למעשה, את נהנית כאן מ-2 פתרונות בניתוח אחד. מצד אחד, את מתפטרת משומן עודף שהציק לך באזורים שונים בגוף, ומצד שני, את מוציאה את שתלי הסיליקון החוצה ממך. כמו כן, במהלך ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהשדיים גם אפשר לבצע הרמת חזה. יש לציין, לא בכל המקרים יהיה אפשרי לבצע הזרקת שומן עצמי והרמת חזה. למעשה, נשים מאוד רזות עשויות שלא להתאים להליך הזה. הנה, מצאנו מקום שבו השומן העודף הוא יתרון.

מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון מהחזה

אם את מעוניינת לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון ומחפשת מנתח מקצועי, הרשי לנו לחבר אותך עם מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון מהשדיים. צרי עמנו קשר או השאירי פרטייך, אנחנו נחבר אותך עם מנתחים מומלצים להוצאת שתלי סיליקון מהחזה.