אם את שואלת את עצמך לגבי ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, ואם את מתלבטת מה קורה לאחר הניתוח מבחינת עיצוב החזה, ריכזנו עבורך את כל המידע הרלוונטי. אבל לפני שנעמיק בנושא של ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים, אנחנו רוצים להזכיר לך שאין אלטרנטיבה לייעוץ רפואי.

בעידן שבו לא מעט אנשים עוברות הגדלת חזה באמצעות סיליקון, נשאלת גם השאלה: מה קורה לאחר שמסירים, אם מסירים את שתלי הסיליקון. בעוד שנערות ונשים עוברות ניתוח השתלת חזה בגיל מסוים, לא פעם, בגיל מבוגר יותר או בתקופת חיים אחרת, השתלים מרגישים כבר פחות רצויים. אם בעקבות סיבות כאלו או אחרות, נשים רבות מבצעות בשלב מסוים ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה.

עד כמה החזה באמת יחזור למצבו הטבעי? תשובה כבר עכשיו – לא לגמרי

ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים מאפשר לך לחזור למצב הטבעי שלך, ואפילו לעצב בחזרה את החזה. אמנם כנראה שלא תוכלי לעולם לחזור למצב של טרום ההשתלה (מבחינת הנראות של החזה והעיצוב), אבל כן ניתן לעצבו מחדש.

ניתוח הוצאת שתלים עשוי לכול, בין היתר, הרמת חזה. מעבר לכך שניתן לבצע הרמת חזה לאחר ניתוח הוצאת סיליקון, אפשרי גם לפעול בשיטה נוספת של הזרקת שומן עצמי. השומן נלקח מהגוף, מאזורים מסוימים שבהם יש שומן עודף. וכאן זו הנקודה הנכונה להדגיש, שלא כל הנשים נמצאות מתאימות להליך הזה של הזרקת שומן עצמי. כמו כן, אם הבחורה הייתה מאוד רזה לפני ההשתלה וגם נשארה רזה לאחר ההשתלה, יש "גבול" מסוים למתיחת החזה שניתן לבצע. מאחר שכל אישה ובחורה ניחנות במבנה גוף אחר, חשוב יהיה להיפגש עם רופא-מנתח בכדי לקבל את חוות דעתו. וזה גם העיתוי הנכון להזכיר לך שלעולם לא מומלץ להסתמך על מידע מהאינטרנט בלבד. מעמיק עד כמה שיהיה, הוא בדרך כלל לא נכתב על ידי רופאים. נעבור הלאה, בואי נדבר על ניתוח הוצאת שתלים, ההחלמה וכל מה שבין לבין.

סיבות להוצאת שתלי סיליקון והרמת חזה

דיברנו קודם לכן על כך, שנשים רבות עוברות ניתוח הוצאת שתלים, אבל כל אישה וסיבותיה. ובכן, בין הסיבות להוצאת השתלים יש גם את הסיבה של ההתקשות הקופסית. התקשות קופסית (או התקשות קופסיתית) היא הפעולה של הגוף, כאשר הגוף מנסה לדחות את ההשתלה של הסיליקון.

הגוף יפתח רקמה אשר תוך כדי ניסיונה לבודד את השתל, בד"כ גם תיצור כאבים אצל המושתלת. יתרה מזאת, התקשות קופסית עשויה להוביל למצב של עיוות בשדיים ובשתלי הסיליקון. במהלך ניתוח הוצאת שתלים, ניתן להסיר את ההתקשות הזו, אבל לא תמיד יש צורך אמיתי בכך.

מתי צריך לבצע הסרת התקשות קופסית?

אם ההתקשות מזוהמת או מודלקת, ייתכן שהרופא ימליץ על ניתוח הוצאת סיליקון הכולל הסרת התקשות קופסית. זאת ועוד, הרופא כנראה ירשום טיפול אנטיביוטי למטופלת. אם ההתקשות הקופסית אינה מודלקת או מזוהמת, יש סיכוי גבוה לכך שהיא פשוט תיעלם תוך כדי תהליך ההחלמה מהניתוח.

כמו כן, אם בשנים האחרונות את מרגישה בתחושות של עייפות כרוני או דיכאון, שינויי מצב רוח, נשירת שיער ומחסור בוויטמינים, דעי שייתכן שהבעיה טמונה בהשתלת החזה. מדוע? מכיוון שנשים רבות ברחבי העולם מדווחות על התחושות האלו, מקבץ תסמינים שמוגדרים יחדיו בתור תסמונת ASIA.

מה היא תסמונת ASIA?

תסמונת אסיה היא תסמונת שאמנם לא הוכחה מחקרית עד היום, אבל יש לה עדויות רבות ברחבי העולם ורופאים נוטים לשייך אותה למושתלות חזה. אז לאחר שעברנו על מספר דגשים חשובים בנושא הזה של ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, בואו נחזור לתהות לרגע בסוגיית העיצוב של החזה.

עד כמה בעצם החזה יישאר או ייראה מעוצב לאחר ניתוח הוצאת סיליקון? ובכן, השאלה הזו מורכבת בגלל כמה פקטורים שונים. מעבר לכך שכל אישה ובחורה מתאפיינות במבנה גוף שונה, כל אחת גם מגיבה אחרת לניתוחים (מכל הסוגים).

שומן עודף והזרקת שומן עצמי במקום השתלים

בעוד שמבנה גוף מסוים יאפשר הרמת חזה והזרקת שומן עצמי לאזור המנותח, מבנים אחרים של גופי-נשים פחות יאפשרו את יכולת ה"משחק" הזו של המנתח. במילים אחרות, אם יש לך שומן עודף, זה מהווה סוג של יתרון כאשר את עוברת הרמת חזה והזרקת שומן עצמי לאחר ניתוח הוצאת שתלים.

טיפ חשוב מאיתנו, אנחנו ממליצים לך לקבל ייעוץ רפואי, במיוחד אם הגעת עד לכאן בכדי לקרוא את השורות האלו. אם קראת עד כאן, כנראה שאת רצינית במחשבותייך על ניתוח הוצאת שתלים, שמהווה הליך כירורגי-ניתוחי לכל דבר ועניין. ומאחר שמדובר בהליך כירורגי שמחייב ידיים של מנתח, כמובן שיהיה חשוב לאתר את המנתח הנכון עבור הוצאת השתלים. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה, אנחנו נסייע לך לאתר מנתח מומלץ להוצאת שתלים של סיליקון מהחזה. השאירי פרטים או צרי עמנו קשר, אנחנו נדאג לספק לך המלצות למנתחים שמבצעים את ההליכים האלו, כולל הליכי הרמת חזה לאחר הוצאת סיליקון מהשדיים.