זו שאלה מאוד כללית ועליה תשובות באמת שונות ומגוונות, אבל באופן כללי ומבלי לקבוע כלל אצבע – אכן אפשרי להתחרט על ניתוח השתלת חזה. אם את עומדת לעבור השתלת סיליקון בחזה, אנחנו ממליצים לרגע לעצור, לנשום עמוק ולשאול את עצמך: בטווח הרחוק, זה משהו שתהיי מרוצה ושלמה אתו?

בעוד שנשים רבות ברחבי העולם עוברות ניתוחי הגדלת חזה והשתלת סיליקון בשדיים, חלק מהנשים האלו עשויות להתחרט כבר לאחר הניתוח או לאחר תקופה. לעיתים ניתוח הגדלת חזה צולח על הצד הטוב ביותר, מה שמספק תוצאות מרהיבות של חזה מפואר, וזה עשוי לחולל נפלאות אצל המטופלת ובביטחון העצמי שלה. יחד עם המקרים האלו ואולי מנגד להם, ישנם מקרים של סיבוכים בריאותיים, תוצאות לא טובות של ניתוח ועוד. אם את נמנית בין אלו שהתחרטו לאחר ניתוח השתלת סיליקון, כדאי לדעת שבימינו מבצעים גם ניתוח הוצאת שתלים של סיליקון מהחזה. הנה כל מה שכדאי לדעת בנושא הזה, מוקדש למתחרטות על ניתוח ההגדלה.

עברת הגדלת חזה ומתחרטת? יש פתרונות

אם עברת ניתוח השתלת סיליקון והגדלת חזה, יכול להיות שאת מרוצה עד השמיים ובחזרה. מצד שני, ייתכן גם שאת מתחרטת על היום שבו הגית את רעיון ההשתלה. אם את נמנית בין אלו שמתחרטות על ניתוח ההגדלה, את צריכה לשמוע על שיטות חדשות עבור הוצאת סיליקון מהשדיים.

מדובר בניתוח לכל דבר, שבמהלכו הרופא המנתח שולף החוצה את השתלים מהסיליקון. במקום השתלים שנשלפים החוצה, המנתח עשוי (לבחירתך ושיקולך) להזריק שומן מהגוף שלך לחזה (במקום השתלים של הסיליקון).

הזרקת שומן עצמי במהלך ניתוח הוצאת שתלי סיליקון

אם את בוחרת להזריק שומן עצמי וגם להרים חזה לאחר ניתוח הוצאת שתלי סיליקון, את מרוויחה פעמיים. גם הוצאת גוף זר מהגוף שלך (שתלים) וגם זכית להרים חזה ואפילו להיפטר משומן עודף בכל מיני מקומות. מאחר שהשומן המוזרק הוא שומן שנלקח מאזורים בגוף המטופלת, את זוכה לטפל ב-2 ציפורים במכה אחת.

להיפטר מהשומן שמציק לך וגם להזריק אותו במקום שתלי הסיליקון. וכעת, לאחר שהצענו את האלטרנטיבות לשתלים של סיליקון, נשאלת השאלה: מדוע שמישהי תרצה להוציא את שתלי הסיליקון שלה? ובכן, יש לכך כמה תשובות שונות.

מה הכי חשוב לדעת על הוצאת שתלי סיליקון מהשדיים?

קודם כל וכנראה הכי חשוב, נשים מעוניינות להוציא את שתלי הסיליקון שלהם לפעמים בגלל מה שנקרא "התקשות קופסיתית". התקשות קופסיתית היא הליך פיזיולוגי טבעי, או בעצם לא ממש טבעי, כמו שמיד נבין. באופן רגיל ונורמטיבי, כשהבריאות תקינה, הגוף לא אמור לייצר את התהליך הנקרא התקשות קופסיתית.

מתי הגוף כן מייצר התקשות זו? הגוף מייצר התקשות קופסיתית כאשר ישנו גוף זר בתוך הגוף שלנו. וחשוב לציין, זה לא תהליך שמתרחש אצל כל אישה שעוברת השתלת סיליקון. מיד נסביר מה היא בדיוק ההתקשות הקופסיתית, אבל קודם נציין שרק אצל נשים שגופם דוחה את ההשתלה – נוצרת ההתקשות. כעת לגבי התופעה עצמה, מדובר למעשה בהיווצרות של רקמה מבודדת.

תהליך פיזיולוגי של התקשות קופסיתית

את הרקמה הזו הגוף יוצר באזור של שתלי הסיליקון, וזאת בניסיון לבודד את הגוף מהגוף הזר, הסיליקון. כאשר נוצרת התקשות קופסיתית, זה מתבטא בכאבים פוטנציאליים בגוף ובחזה, כמו גם אדמומיות פוטנציאלית, התקשות של החזה, דלקות פנימיות בגוף ועוד.

אם את לאחרונה מרגישה שהחזה שלך מתקשה ואולי אפילו מעוות את צורתו (מאבד צורה או עולה לכיוון מעלה בכיוונו), ייתכן שגם אצלך הצטברה ההתקשות הקופסיתית. במקרים אלו, חשוב לקבל טיפול רפואי אשר כנראה יכלול את ההסרה של השתלים. במהלך הניתוח, אם יש לך התקשות קופסיתית, המנתח גם יסיר את הרקמה הקשה. חשוב לציין, ההחלמה עשויה להיות די ארוכה.

מה משך ההחלמה מניתוח הסרת שתלים והתקשות קופסיתית?

בפועל, נדרשת כחצי שנה עד שניתן להשיג החלמה והתאוששות מלאה מהסרה של שתלים והתקשות קופסיתית. אם את מחליטה לעבור ניתוח הוצאת שתלים מסיליקון בחזה, ואצלך דווקא לא נוצרה ההתקשות הנ"ל, ההחלמה עבורך תהיה קצרה מחצי שנה.

בדרך כלל, רוב הניתוחים יצריכו תקופת החלמה די קצרה והיא די תהיה יחסית נטולת כאבים. לאחר שהבנו שיש פתרון עבור נשים אשר מתחרטות על ניתוח הגדלת חזה עם סיליקון, בואו נדבר על ההתחרטות עצמה. החרטה עצמה, זה לא משהו שאת חייבת לחיות אתו.

ניתוח הוצאת שתלים מסיליקון בחזה

את יכולה, כדאי לך ועדיף לך להתמודד עם הפתרונות שיש בימינו למצבך הנוכחי. אם עברת השתלת סיליקון ואת לא מרוצה מהתוצאה, או שמא עברו כמה שנים ואת רוצה להסיר אותם, זה בהחלט אפשרי בימינו הטכנולוגיים. החידושים בעולם הרפואה בשנים האחרונות הובילו לפיתוחן של שיטות שונות להסרת שתלים מסיליקון, כולל ניתוח הוצאת שתלים והזרקת שומן עצמי מהגוף. תאתרי מנתח מומלץ בתחום, תנקטי בצעדים כדי לשפר את איכות חייך ובריאותך.