שואלת את עצמך איך יודעים שיש בעיה בשתלי הסיליקון? רוצה לדעת האם ניתן לבצע ניתוח הוצאת סיליקון מהחזה שכולל גם הרמת חזה? ריכזנו עבורך כאן בשורות הבאות מידע חשוב, מועיל ועדכני לטכנולוגיות הרפואיות של 2021. הנה כמה דגשים וטיפים חשובים בנושא זה של הוצאת שתלי סיליקון בחזה.

לא תמיד זה מורגש מיד לאחר השתלת הסיליקון בחזה, לעיתים רק לאחר שנים מאז השתלת החזה, אבל בעיות וסיבוכים עשויים להיווצר בשלב מסוים. בין אם מדובר בשתלי סיליקון קטנים או גדולים יותר, בכל מקרה יהיה חשוב לעבור את הבדיקות התקופתיות הנדרשות. הגעת למקום הנכון, כאן אנחנו נדבר על כל מה שחשוב לדעת בנושא, אבל אנחנו לא תחליף לייעוץ רפואי. אם חלילה את מרגישה לא בטוב וסובלת מכאבים, חובה לקבל ייעוץ רפואי בהתאם.

תסמינים לאחר השתלת חזה שחשוב להיות ערה לגביהם

שוקלת לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה? אם ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים על השולחן, אנו מציעים לא לקפוץ כל כך במהירות על שולחן הניתוחים. רק לאחר שתקבלי ייעוץ רפואי ואת כל הפרטים הנדרשים לך, תוכלי להחליט אם את מעוניינת לעבור הוצאת סיליקון מהחזה.

אבל באותה הנשימה, אנחנו גם רוצים לציין שהניתוח הוא בדרך כלל בהרדמה מקומית, לא בהרדמה כללית. בסופו של דבר, ברוב המקרים הניתוח הזה אמור להיות די פשוט ולעבור בצורה חלקה, ויחסית נטולת כאבים. כמו כן, אם לא צריך להסיר התקשות קופסיתית מודלקת ומזוהמת במהלך ניתוח הוצאת סיליקון מהחזה – ההחלמה היא קצרה יחסית (כמה ימים).

מה אם כן נוצרה התקשות קופסיתית סביב השתל?

אם כן נוצרה התקשות סביב השתל במהלך הזמן, ההחלמה עשויה להימשך כחצי שנה. זה לא אומר חלילה שאת תהיי כאובה במשך חצי שנה, זה פשוט אומר שישנם שלבים שונים של החלמה והתאוששות. כחלק מההתאוששות, הרופא יסיר את ההתקשות (אם היא מודלקת ומצריכה הסרה) ויירשום לך אנטיביוטיקה.

למי שלא יודעת מה ההיא ההתקשות הקופסיתית, מדובר בעצם ברקמה שהגוף מייצר בכדי לנסות ליצור בידוד מהשתל הזר. זה קורה במקרים בהם הגוף מנסה לדחות את השתלת החזה. אם עברת בשנים האחרונות השתלת חזה, את כנראה מודעת לכך שצריך לעבור בדיקות תקופתיות אשר מוודאות את תקינות השתלים בגופך.

כל כמה זמן צריך לעבור בדיקת MRI?

כחלק מהבדיקות הנדרשות, תצטרכי לעבור בדיקת MRI כל 3 שנים, אפשר גם כל שנתיים אם את נוטה להרגיש חרדתית לגבי הנושא. בדיקת ה-MRI אמורה להצליח לזהות שתלים קרועים של סיליקון. הסיליקון, כמו כל חומר אחר כנראה בעולם הזה, הוא חומר שמתבלה עם הזמן.

וזה רלוונטי גם לבי שתלי סיליקון מאוד איכותיים אשר מושתלים על ידי המנתח הכי מומלץ ומקצועי. כשיש קרעים בשתלי סיליקון, יכולים להיווצר 2 סיבוכים רפואיים-בריאותיים. האחד הוא, דליפת מי מלח משתל הסיליקון, בעוד שהשני הוא דליפה של סיליקון מהשתל עצמו. התסמינים הנלווים למקרים אלו הם תסמינים כמו: כאבים בחזה ובגוף, התקשות קופסיתית סביב שתל הסיליקון ואפילו עיוות הנוצר בצורת החזה.

הוצאת שתלי סיליקון – מה את מרגישה במהלך השגרה היומית שלך?

דבר חשוב נוסף שיש להיות מודעים לגביו הוא, הנושא של התחושות האישיות שלך במהלך היום-יום. לא פעם, נשים מושתלות סיליקון מדווחות על תחושות של עייפות כרונית או דיכאון, נשירת שיער מוגזמת, חוסר בוויטמינים ועוד.

אם מאז שעברת השתלת חזה את חשה בתחושות האלו, אנחנו ממליצים לקבל ייעוץ רפואי בהקדם. דבר נוסף שאנחנו רוצים שתיקחי בחשבון הוא, הנושא של התחושות האישיות שלך. אם את לאחרונה כבר מרגישה שהשתלים לא מחמיאים לך, או שמא את מרגישה לא טבעית איתם, אולי הגיע הזמן לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה. כמו כן, ישנן נשים רבות שמעדיפות להוציא את השתלים, מכיוון שהשתלים עשויים להפריע לפעילויות ספורטיביות שונות.

ניתוח הוצאת שתלי סיליקון והרמת חזה עם הזרקת שומן עצמי

בסופו של דבר, הכי חשוב שתקפידי לעבור בדיקות תקופתיות בכדי לברר אם יש בעיות בשתלי הסיליקון. זאת ועוד, לא פחות חשוב להקשיב לגוף שלך, לאופן בו את מרגישה במהלך השגרה היומית שלך. אם מחפשת אחר מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו נשמח לסייע לך בדרך שלך להחזרת המצב הטבעי. כמו כן, אנחנו נשמח לקשר בינך לבין מנתחים מומלצים לניתוח הוצאת סיליקון הכולל הרמת חזה.

במהלך ניתוח הוצאת סיליקון, אפשר לבצע פעולות כירורגיות נוספות כמו הרמת חזה והזרקת שומן עצמי לאזור המנותח. באופן הזה, הזרקת השומן העצמי תדלל עבורך את השומן העודף שנוצר אצלך במקומות מסוימים בגוף. חשוב לציין, לא כל הנשים נמצאות מתאימות להליך המשלים של הרמת חזה או הזרקת שומן עצמי. השאירי פרטייך או צרי עמנו קשר, אנחנו נדאג לחבר אותך למנתח המתאים ביותר לסוג ההליך שאת צריכה ומעוניינת לעבור.