אזור החזה הוא אחד האזורים הרגישים ביותר בגוף האדם. זהו גם חלק חשוב מאוד באנטומיה שיכול להינזק בקלות על ידי שתלים.

לרוב האנשים יש צורה כלשהי של שתל בחזה, כגון קוצב לב או משאבת אינסולין. אלה מושתלים בדרך כלל מסיבות רפואיות ואינם כואבים להסרה.

עם זאת, חלק מהנשים שמות שתלים בחזה למטרות אסתטיות וקשה יותר להסירם מכיוון שהם עלולים לגרום לכאב במהלך הניתוח.

הסרת שתלים מהחזה היא מנהג נפוץ שנעשה על ידי מנתחים. עם זאת, זה לא ההליך האידיאלי ביותר מכיוון שהוא יכול להוביל לסיבוכים כמו זיהום ונזק לרקמות. במקרים מסוימים, הסרת שתלים עשויה להיות אפילו בלתי אפשרית בגלל מבנים סמוכים כמו הלב או הריאות.

שתלי חזה קיימים כבר עשרות שנים. מ-1950 עד שנות ה-70, זה היה נפוץ שאישה מבצעת ניתוח שתלים בחזה על מנת לשפר את מראה גופה.

כיום, השימוש בשתלים בחזה הולך ופוחת עקב סיכונים בריאותיים ודעת קהל שלילית. בשנת 2006, ה-FDA אסר על שתלי חזה על בסיס סיליקון לנשים מתחת לגיל 45 ובשנת 2011, הם אסרו על כל שתלי החזה על בסיס סיליקון.

ה-FDA גם דרש שכל חברה המשווקת מכשירי השתלת חזה מבוססי סיליקון חייבת לכלול תווית אזהרה על מוצריה.

השימוש בשתלי חזה על בסיס סיליקון ירד עם הזמן מכיוון שכיום הם נחשבים לא בטוחים ובעלי דעת קהל שלילית הקשורה אליהם בשל סיכונים בריאותיים ופרסום שלילי לגביהם.

בעבר נשים נאלצו לעבור ניתוח כואב בכל פעם שרצו להיפטר מהשתלים. כעת הן יכולות להמיס אותם בעזרת לייזר המשמש ברפואת עור. זה הקל על נשים להסיר את השתלים שלהן מבלי לעבור שום הליך כירורגי.

התהליך כולל שימוש בלייזר לאורך זמן ויכול לקחת עד כמה שעות.

אחד ההליכים הנפוצים ביותר בניתוחים פלסטיים הוא הגדלת חזה. כיום, השתלים אינם בשימוש בהליך מכיוון שהם עלולים לגרום לסיבוכים כמו זיהום ודלקת.

הוצאת שתלים מהשד היא אחד ההליכים הנפוצים ביותר בכירורגיה פלסטית כיום. זהו גם אחד ההליכים הפשוטים ביותר מכיוון שהוא אינו מצריך חתכים או תפרים כלשהם.

מנתחים פלסטיים משתמשים כעת בטכניקה חדשה שאינה דורשת שתלים – מרחיבים רקמות – כדי למלא שדיים ולגרום להם להיראות מלאים וטבעיים יותר. טכניקה זו נמצאה בטוחה יותר משימוש בשתלים למטרות הגדלה.

הוצאת שתלים מהשד והחלקות שיער

שתלי חזה קיימים כבר זמן רב. הם משמשים כדי להחליף את רקמת השד הטבעית שאבדה עקב סרטן או מצבים רפואיים אחרים. עם זאת, בשנים האחרונות הולכת וגוברת תנועה נגד שתלים בשל נוכחותם בסביבה והסיכונים הפוטנציאליים שלהם.

הסרת שתלים מהחזה והחלקת שיער הם נושאים מרכזיים בחדשות. רק לאחרונה, אישה הגישה תביעה נגד המנתח הפלסטי שלה על הסרת השתלים שלה ללא הסכמתה.

החלקה oxo היא מוצר חדש ומהפכני המבטיח דרך נטולת כאבים, מהירה ונטולת טרחה להחלקת שיערך.

מוצר זה מיועד לא רק לנשים אלא גם לגברים שיש להם שיער מתולתל או בלתי ניתן לסידור. המוצר גם בטוח מספיק לשימוש על ילדים. הוא מגיע עם כפפה עמידה בחום ועיצוב קל לשימוש שהופך אותו למושלם לשימוש ביתי.