לעיתים מדובר בנסיבות רגשיות, אישיות, ובפעמים מסוימות מדובר בנסיבות רפואיות. ככה או ככה, יכולות להיות סיבות מגוונות לכך שתרגישי שאת מעוניינת להסיר סיליקון מהחזה. כמו כן, ישנם מקרים אשר מחייבים ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהשדיים. הנה 6 סיבות להסרת שתלי סיליקון מהחזה.

רגע לפני שאנחנו מפרטים בפנייך על הסיבות להוצאת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו מחויבים להבהיר כי אנו לא מהווים תחליף לייעוץ רפואי. אם את צריכה לקבל מידע מלא ומקיף, וכנראה שזה מה שאת צריכה, עדיף תמיד לפנות לגורם המטפל. במקרה הזה, לרופא-מנתח-כירורג. ולאחר שציינו את מה שחשוב לציין, הנה 6 סיבות לכך שיובילו נשים לבצע הסרת סיליקון מהחזה:

  1. תסמונת ASIA אצל מי שעברה הגדלת חזה עם סיליקון

אמנם חלק נכבד מהנשים בעולם לא מודעות לכך, אבל בשנים האחרונות מצטברות עדויות ודיווחים על כך שאצל נשים מושתלות סיליקון עשויה להתפתח תסמונת מסוימת. התסמונת הזו נקראת תסמונת אסיה, בעוד שהיא עדיין לא הוכחה מחקרית.

אם את כבר במשך כמה שנים מרגישה כאבי ראש, דיכאון שבא והולך, מצבי רוח, נשירת שיער לא טבעית, מחסור בוויטמינים, קושי להירדם ועוד, ייתכן שגם את לוקה בתסמונת זו. אם מבעים ניתוח הסרת סיליקון מהשיער, התסמונת הזו אמורה לחלוף מעצמה.

אצל חלק נכבד מהנשים שמעוניינות לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהשדיים, יהיה אפשר למצוא התקשות קופסית. ההתקשות הזו היא אמנם תהליך פיזיולוגי טבעי, אבל היא עשויה גם להסתבך רפואית. אם למשל ההתקשות הופכת למודלקת או למזוהמת, לעיתים יהיה צורך להסיר אותה בניתוח. כמו כן, כנראה גם לרשום טיפול אנטיביוטי למטופלת.

ההתקשות הקופסית בדרך כלל חולפת מעצמה (אם מבצעים הסרת שתלי סיליקון מהחזה). אבל יחד עם זאת, חשוב להיות במעקב עליה. מומלץ לעבור בדיקות אולטרה סאונד או בדיקות MRI והדמיית שד. זאת, בכדי לאבחן מצבים שבהם ההתקשות הקופסית חלילה זיהומית או מודלקת.

אם חלילה נקרעים שתלי הסיליקון בתוך החזה, זה מחייב טיפול בהקדם. במקרים אלו, מי מלח וחומרים שונים יכולים לנזול ולהיספג בגוף, מה שיחייב לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה. במקרים אלו, ההתקשות הקופסית יכולה להזדהם ולהידלק.

בכדי לוודא שהשתלים אכן תקינים ושהם לא קרועים, יהיה חשוב לעבור את בדיקות האולטרה סאונד ואת בדיקות ה-MRI, אחת לשנה. זאת, בהנחה שכבר עברו כ-4-5 שנים מאז שעברת ניתוח השתלת סיליקון בחזה.

אם את מעוניינת לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה, ייתכן גם שיש לכך סיבות רגשיות, לא רק בריאותיות או רפואיות. נשים רבות, בשלב מסוים בחיים (בד"כ אחרי לידות), מרגישות שהן כבר לא צריכות את שתלי הסיליקון כדי להרגיש עם עצמן שלמות.

אם הגעת להחלטה ששתלי הסיליקון כבר לא משרתים אותך ואולי אפילו כבר לא מחמיאים לך, תוכלי לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון. כמו כן, תוכלי אחר כך לעבור גם הרמת חזה בחלק מהמקרים. דבר נוסף שחשוב לדעת, בחלק מהמקרים אפשרי גם לעבור את ההליך של הזרקת שומן עצמי (למקום שממנו מוציאים את השתלים – כך מקבלים חזרה את הנפח הרצוי בחזה).  

לא פעם, הגדלה משמעותית של החזה עשויה להוביל לתחושת מוגבלות מסוימת. ישנן פעילויות ספורטיביות שיהיה קשה יותר לעסוק בהן, כשם שלעיתים מושתלות חוות כאבי גב, כאבי שכמות, צוואר וכתפיים. אם את מרגישה שפעולותייך מוגבלות בעקבות חזה גדול מדי, יש לך 2 אופציות.

האופציה הראשונה היא: החלפת שתלי סיליקון גדולים בשתלי סיליקון קטנים יותר. כמו כן, תוכלי לעבור ניתוח הסרת שתלים באופן מוחלט. כך או כך, יהיה חשוב לאתר את המנתח המומלץ ביותר ועם הניסיון המתאים בתחום הזה.

אמנם במקרים רבים אכן ניתן להניק כשיש שתלי סיליקון, אבל נשים רבות בכל זאת מעדיפות להסיר את הסיליקון מהחזה לפני שהן נכנסות להיריון. אם את מתכננת הבאת ילד לאוויר העולם ואת מעוניינת להסיר את הסיליקון, במקרים מסוימים הביטוח עשוי לכסות את עלות הניתוח. למשל, במקרים בהם ישנו קרע בשתל של הסיליקון.

אמנם לא חובה לבצע הסרת שתלי סיליקון לפני כניסה להריון, אבל רופאים מסוימים עשויים להמליץ לך על כך. מדוע? מכיוון שבמהלך ההיריון הגוף עובר כל מיני שינויים פיזיים, כולל מתיחה של העור, אגירת שומן ועוד. לכן, עיצוב וצורת החזה עשויים להשתנות.

צריכה מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון מהחזה? צרי עמנו קשר, ואנחנו נדאג לשדך בינך לבין רופאים מנתחים מומלצים להליך של הסרת סיליקון. במקום שאת תשבי ותערכי "מחקר שוק" בין מנתחים מובילים, אנחנו נחסוך לך את זמן החיפוש אחר מנתח מומלץ. השאירי פרטים אצלנו, המתיני מס' דקות וקבלי המלצות על מנתחים מובילים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *