אמנם לא מדובר בניתוח מאוד מורכב, אבל ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה הוא עדיין הליך כירורגי לכל דבר. וכשמעוניינים לעבור הליך ניתוחי מכל סוג, חשוב לקבל מראש את כל המידע הנדרש לכן. אם את לקראת ההליך הרפואי-כירורגי הנ"ל, ריכזנו עבורך טיפים למציאת מנתח מומלץ להסרת סיליקון מהשדיים.

מחפשת אחר מידע בנוגע להליך הסרת סיליקון מהחזה? לפני שניתן לך טיפים למציאת מנתח מומלץ להסרת סיליקון, חשוב להדגיש את המובן מאיליו, שעדיין צריך הדגשה. לעולם אל תחליפי את הייעוץ הרפואי בתמורה למידע מהאינטרנט. אם את צריכה לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון, יהיה חשוב לקבוע פגישת ייעוץ עם מנתח ולקבל מידע מקיף ומלא. ולאחר שהסרנו את המובן מאיליו מהדרך, הנה טיפים למציאת מנתח מוביל להסרת שתלים של סיליקון מהחזה.

  1. לכל מנתח פלסטי יש תיק עבודות

אם בשורות כאן למעלה המלצנו להימנע מלהישען על האינטרנט בשביל לקבל מידע מדויק, כאן דווקא ההמלצה היא להשתמש בגוגל. לכל מנתח פלסטי מוביל, בדרך כלל יהיה תיק עבודות של מטופלות שלו אשר עברו הסרת שתלי סיליקון.

יהיה כדאי לבחון מקרוב ולסקור את כלל תיקי העבודות של מנתחים פלסטיים, גם אם זה ייקח קצת זמן. בעוד שחלק מהמנתחים יציגו לך תמונות של הסרת שתלי סיליקון, מנתחים אחרים יוכלו להציג לך תמונות של ניתוחי הרמת חזה, הזרקת שומן עצמי במקום שתלי סיליקון וכו'.

בזמן שחלק מהמנתחים יהיו מומחים בתחומים מסוג מסוים, חלקם יתמחו בתחומים אחרים. כל מנתח אמור לפרסם בגלוי את סוגי ההתמחויות שלו, במיוחד אם אותו מנתח עובד דרך קליניקה פרטית. תוכלו לסקור את אתר האינטרנט של הקליניקה, אבל יהיה אפשרי גם לקבל את המידע ישירות מהרופא-המנתח שלך.  

כשאת בודקת את סוגי ההתמחויות של מנתחים שונים, יהיה כדאי גם לבדוק היכן הם רכשו את ניסיונם המקצועי. בעוד שבישראל ובארה"ב יש טכנולוגיה רפואית מתקדמת ומפותחת להסרת שתלים, במדינות אחרות זהו פחות המצב.

לפני שאת מזנקת על שולחן הניתוחים כדי לעבור הסרת שתלי סיליקון מהשדיים, אנחנו ממליצים לבדוק מה תוכנית העבודה של המנתח לאחר הסרת השתלים. חלק מהמנתחים ימליצו לך לעבור הליך שנקרא הרמת חזה. אם את בוחרת לעבור הרמת חזה, חשוב לוודא שהמנתח אכן מתמחה בסוגי הניתוחים האלו.

יש לציין, ההצלחה של הליך הרמת חזה מאוד תלויה באיכות העור של המטופלת. כמו כן, הצלחת ההליך תלויה במאגרי העור העודף שיש למטופלת. אם יש לך עור עודף, זה זמן טוב להשתמש בו למטרות עיצוב החזה מחדש (לאחר הסרת השתלים).

לאחר ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה, רוב הנשים מעוניינות לעצב מחדש את החזה, מה שכמו שאמרנו – אפשרי באמצעות הרמת חזה. אבל מעבר להרמת חזה, יהיה אפשרי גם לעבור הליך שכולל הזרקה של שומן עצמי. אם יש לך עודפי שומן באזורים שונים בגוף, כעת זה הזמן לטפל במאגרים האלו.

חשוב לציין, בדומה להליכים של הרמת חזה, גם הליך של הזרקת שומן הוא לא תמיד אפשרי. אם האישה המטופל היא רזה מאוד ואין לה מאגרי שומן, רוב הנשים מקנאות בה. אבל חוץ מזה שנשים מקנאות בה, יהיה בעייתי לבצע אצלה הזרקת שומן עצמי. זאת, מכיוון שאין עודפי שומן אצלה בכדי לבצע שאיבה מלכתחילה.

מחפשת מנתח פלסטי מומלץ להסרת שתלי סיליקון מהחזה? אם ככה, בדיוק כמו במקרים שאת רוכשת מוצרים בחנות האינטרנטית, יהיה כדאי לערוך מחקר שוק. במהלך מחקר השוק שלך, תוכלי לקבל מידע רב מרופאים, לשבת לפגישות ייעוץ ולהגיע להחלטה מושכלת.

כמו כן, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין מנתחים פלסטיים להסרת שתלי סיליקון מהחזה. לאחר שתערכי השוואת מחירים, תוכלי לדעת בדיוק כמה כסף ניתן לחסוך על הניתוח. אבל חשוב להדגיש, יש הליכים מסוימים בחיים שלא צריך לחסוך עליהם. אם מנתח פלסטי מסוים גובה יותר ממנתח אחר על ההליך הנ"ל, כנראה שיש סיבה לכך. כנראה שהוא מנוסה או ותיק בתחום, מה שכנראה יהיה שווה את התוספת בתשלום על הניתוח.

לאחר שהמלצנו לך להשוות מחירים בין מנתחים, נמליץ לך לבדוק מול חברת הביטוח אם יש כיסוי להליך. אם למשל יש קרע בשתל הסיליקון, ייתכן שאת תוכלי לקבל כיסוי מלא על ניתוח הסרת שתלים של סיליקון מהשדיים.

בין אם את צריכה מידע נוסף או להשוות מחירים בין מנתחים פלסטיים, אולי בכלל לאתר מנתח מומלץ – אנחנו כאן בשבילך. צרי עמנו קשר, ואנחנו נדאג לקשר בינך לבין מנתחים פלסטיים מובילים להסרת שתלי סיליקון מהחזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *