רגע לפני שאת מזנקת על שולחן המנתח הפלסטי ועוברת הסרת שתלי סיליקון, ריכזנו עבורך כאן 18 שאלות שאת צריכה לשאול את עצמך. המידע הבא עשוי להיות מועיל עבור מי שעברה ניתוח הגדלת חזה בשנים האחרונות.

עברת הגדלת חזה באמצעות סיליקון בשנים האחרונות? ייתכן שיש כמה דברים שיהיה כדאי לך לברר עם עצמך, ואז מול המנתח הפלסטי. בעוד שהמוני נשים ברחבי העולם עוברות הגדלות חזה בסיליקון, נשים אחרות עוברות דווקא את ההליך ההפוך – ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה. מדוע ולמה? יהיה חשוב לקבל ייעוץ רפואי כדי להבין לעומק מדוע. אבל בינתיים, עד שתקבלי ייעוץ רפואי, בואי נגלה יחדיו, הנה כמה שאלות שאת צריכה לשאול את עצמך:

אם עברו יותר מ-5-10 שנים מאז שעברת ניתוח הגדלת חזה, את צריכה להיות מודעת להמלצות הרפואיות של ה-FDA, משרד הבריאות ויצרניות שתלי הסיליקון.

ה-FDA האמריקני הוא מנהל התרופות האמריקני, אשר גורס כי שתלים של סיליקון צריכים להיות מוחלפים בכל 10-15 שנה, בממוצע.

ה-FDA ומשרד הבריאות ממליצים על החלפת שתלי סיליקון, מכיוון שכמו כל חומר גלם אחר בעולם, גם חומר גלם הסיליקון צובר עם הזמן בלאי מסוים.

כאשר שתלי סיליקון צוברים בלאי עם השנים, הם עלולים להיקרע ולדלוף בתוך הגוף של המטופלת.

לירת דיוק, שתל סיליקון יכול להיקרע גם יומיים לאחר ניתוח הגדלת חזה. בעוד שחלק מהשתלים נקרעים כתוצאה מבלאי במהלך השנים, שתלים אחרים עשויים להיקרע כתוצאה ממכה או חבלה.

אם שתל הסיליקון ייקרע בתוך החזה שלך, הוא עשוי לדלוף מי מלח ולגרום להתקשות קופסית.

התקשות קופסית היא צמיחה של רקמה אשר מבודדת את הגוף מהשתל הזר. הרקמה מתפתחת סביב השתל של הסיליקון.

כן ולא. התפתחות קופסית לאחר הגדלת חזה – תקין. התקשות של אותה קופסית – לא תקין.

אם התפתחה אצלך התקשות קופסית, יהיה כנראה צורך לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה.

  1. האם ההתקשות הקופסית חולפת מעצמה או שמצריכה טיפול?

בעוד שההתקשות הקופסית יכולה לחלוף מעצמה לאחר שמסירים את שתלי הסיליקון, במקרים אחרים יהיה צורך להסיר אותה בניתוח. כמו כן, במקרים מסוימים יהיה צורך לרשום טיפול של אנטיביוטיקה עבור המטופלת.

אם יש התקשות קופסית והיא גם מזוהמת או מודלקת, יהיה אפשרי לעיתים להסיר אותה בניתוח. או באופן חלקי או מלא, לשיקול דעתו של המנתח הפלסטי.

כן ולא. מצד אחד, הסרת שתלי סיליקון מהחזה תוביל לאיבוד העיצוב שלו. מצד שני, יש דרכים נוספות לטל באסתטיקה ובעיצוב של החזה.

אפשר לעצב את החזה באמצעות הרמת חזה, שזה הליך כירורגי לכל דבר אצל מנתח פלסטי. כמו כן, אפשר לעבור הליך רפואי של הזרקת שומן מהגוף (שומן עצמי).

בכדי למלא את נפח החזה (הרי מוציאים את שתלי הסיליקון וכעת החזה ריק מ"תוכן"), שואבים שומן ממאגרי ועודפי שומן בגוף. למשל באזור הבטן התחתונה, האגן, הישבן, הירכיים, ידיים ועוד.

התשובה בגוף השאלה. בכדי לעבור הזרקת שומן עצמי, צריך שיהיו מאגרי שומן ועודפי שומן בגוף. אם את מאוד רזה, ההליך הזה כנראה לא יתאים לך.

ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה נמשך כשעתיים, בממוצע. אם את צריכה לעבור הסרה של התקשות קופסית, הניתוח יימשך כשעתיים וחצי ויותר.

אם יש מצב של קרע בשתלי הסיליקון, ייתכן שביטוח הבריאות שלך יכסה את הניתוח של הסרת שתלי סיליקון. כמו כן, ייתכנו מקרים אחרים ונוספים של כיסוי הביטוח. יש לבדוק זאת מול חברת הביטוח עצמה.

אכן כן, ניתוח הסרת שתלי סיליקון מבוצע בדרך כלל בהרדמה כללית, לעיתים המנתח עשוי להמליץ על הרדמה מקומית. כך או כך, את לא תחושי בכאבים במהלך הניתוח. 

אם את מחפשת אחר מנתח מוביל להסרת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו נשמח לסייע לך באיתור המנתחים המובילים בתחום. צרי עמנו קשר, השאירי פרטייך בפורטל וקבלי מענה זריז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *