כאשר הליך כירורגי מבוצע על ידי כירורג מנתח בעל ניסיון, הסיכונים הכרוכים בהליך הולכים ונעשים קטנים. וזו הסיבה לכך שחשוב לדעת כיצד לבחור את המנתח הפלסטי שלך. אם את לקראת הסרת שתלי סיליקון מהחזה, קבלי מאיתנו 10 טיפים לאיתור המנתח המומלץ ביותר עבורך.

נשים רבות עוברות ניתוח הסרת שתלי סיליקון בשנים האחרונות, במיוחד לאחר פרסום המלצות ה-FDA להחליף שתלי סיליקון בכל 10 – 12 שנים, בממוצע. אם גם את מתעניינת בהסרת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו קודם כל רוצים שתקבלי ייעוץ רפואי. את חייבת לזכור, המידע באינטרנט, מעמיק ככל שיהיה ומקיף, הוא עדיין לא מידע שנמסר לך מהרופא המנתח.

כשאת ניגשת לקבל ייעוץ רפואי, תקשיבי לתחושת הבטן שלך. הכירורג שעומד מולך, כנראה ילווה אותך בתקופת ההחלמה ובמהלך הביקורות הרפואיות שלך בעתיד. בפועל, זה אומר שתהיי אתו באינטראקציה כנראה שנים. אם כך, תקשיבי לבטן שלך וקבלי טיפול פלסטי ממנתח שנעים לך לשהות במחיצתו, אחד שנעים לך לפנות אליו ולקבל טיפול.

שימי לב, ישנם רופאים מסוימים אשר יבטיחו לך הרים וגבעות, ניסים ונפלאות. אם הרופא המנתח לא מציג בפנייך את הסיכונים הנלווים להליכים כמו הסרת שתלי סיליקון מהחזה, לא בטוח שהרופא הזה אמין. המנתח הפלסטי אמור להציג בפנייך סיכונים, תופעות לוואי אפשריות, מגבלות כתוצאה מהניתוח, ובגדול – תמונת מצב אובייקטיבית. אם יש לך תחושה שהמנתח מצייר לך תמונה ורודה מדי, ייתכן שאת צריכה להיפגש עם מנתח פלסטי אחר.

שימי לב, זוהי נורה אדומה מסוימת: מנתחים פלסטיים אמורים לסנן את הפונים והפונות אליהם. אם המצב של האדם אינו מצריך התערבות פולשנית, ממחויבותו האתית של המנתח להציג זאת בפני המטופלת. אם המנתח יותר נלהב ממכם לבצע ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה, ייתכן שזה משהו שצריך להתייחס אליו. אולי יהיה כדאי לקבל חוות דעת נוספת מפלסטיקאי אחר.

רגע לפני שאת מזנקת על שולחן המנתח הפלסטי, חשוב לבדוק מה ההתמחויות של אותו מנתח. בעוד שחלק מהמנתחים מתמחים בניתוחי אף, אחרים יתמחו בניתוחים כמו הסרת סיליקון מהחזה, הרמת חזה, הזרקת שומן עצמי ועוד. אל תתביישי לשאול את הרופא מה ההתמחות שלו, היכן הוא למד, מתי סיים את לימודיו, היכן הוא עבד בעבר, וכל מה שאת מרגישה שיש צורך לשאול.

אם את צריכה לקבל המלצות על מנתחים פלסטיים להסרת שתלי סיליקון מהחזה, יהיה כדאי לקבל המלצות מנשים שאת סומכת עליהן. נסי לקבל המלצות מקרובות משפחה, אולי קולגות מהעבודה, חברות טובות וכו'. אם את מתקשה לקבל המלצות, את יכולה לפנות אלינו ואנחנו נקשר בינך לבין מנתחים פלסטיים מובילים.

כשאת ניגשת למרפאה או לקליניקה של מנתח פלסטי, את בדרך כלל תיחשפי לכל מיני תמונות של "לפני ואחרי". התמונות האלו ותיקי העבודות, הם מסמלים את הצלחותיו של המנתח הפלסטי. המנתח לא יציג בפנייך תוצאות פחות טובות של ניתוחים. חשוב לבקש להתרשם מתמונות של צלקות מניתוחים, ככה תוכלי להיחשף לתמונה האובייקטיבית.

אנחנו חיים בעידן שבו יש משקל גדול לפרסומות שאנחנו נחשים אליהן, לשיווק של ניתוחים פלסטיים באינטרנט ועוד. יש בכך אשליה מסוימת, מאחר שהשיווק שאנחנו נחשפים אליו מציג רק את היתרונות שבניתוחים פלסטיים. אם את עומדת לעבור הסרת שתלי סיליקון מהחזה, תתאמי ציפיות מול המנתח הפלסטי. יהיה כדאי למשל, לבקש להתרשם מהדמיה של תוצאות הניתוח.

כמו במקרים שאת רוכשת מוצר מסוים, גם כאן יהיה כדאי לערוך מחקר שוק והשוואות בין מנתחים פלסטיים מומלצים. ישנם פורטלים אינטרנטיים שאת יכולה להיעזר בהם, וכך תוכלי גם לברר את המחירים הממוצעים של ניתוחים פלסטיים. לידיעתך, מחיר ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה נע בין 20,000 ₪ ל-30,000 ₪ בד"כ.

אין כזה דבר "100% תוצאות", זה לא קיים בעולם הרפואה. כל מנתח פלסטי שמבטיח לך משהו שמרגיש לך טוב מדי מכדי להיות אמיתי, זה כנראה ככה. אם המנתח הפלסטי מציג לך את היתרונות והחסרונות, את הסיכונים, הבעיות הפוטנציאליות והסיבוכים האפשריים, מדובר כנראה במנתח פלסטי שאפשר לסמוך עליו.

אם לאחר הטיפים שריכזנו כאן את מוצאת את עצמך מנסה לאתר מנתח פלסטי, תני לנו לסייע בכך. השאירי את פרטייך באתר, ואנחנו נדאג לאתר עבורך מנתחים פלסטיים מובילים לניתוחי הסרת שתלי סיליקון מהחזה. כמו כן, אנו נאתר עבורך מנתחים להרמת חזה, הזרקת שומן עצמי, הסרת התקשות קופסית ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *