בעוד שישנן סיבות אישיות ורגשיות לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה, ישנן גם סיבות אחרות, לרבות רפואיות ופיזיולוגיות. אם את לקראת ההליך של הוצאת סיליקון מהשדיים, ריכזנו עבורך כאן מידע מעמיק בנושא. הקדישי כמה דקות בודדות של קריאה בכדי להעשיר את הידע שלך בנושא.

בעוד שהמידע באינטרנט עשוי להוות מקור מצוין אם מעוניינים להעשיר ולהעמיק בנושאים מסוימים, אבל עדיין אין תחליף לייעוץ רפואי. לכן, אם את מעוניינת לעבור הסרת שתלי סיליקון מהחזה, המידע הבא יכול לסייע לך במידה מסוימת, אבל הוא לא תחליף לפגישה עם רופא או מנתח פלסטי. לאחר שהדגשנו את זה, אפשר לעבור לדבר על הסיבות לעבור הסרת סיליקון מהחזה. סיבה ראשונה, היא: התקשות קופסית.

סיבה לעבור הסרת שתלים – התקשות והתכווצות קופסית

אחת הסיבות הנפוצות יותר לכך שנשים בוחרות (או חייבות) לעבור הסרת שתלים היא: התקשות קופסית. בעוד שהקופסית היא קפסולה אשר מתפתחת באופן טבעי לא מצריכה טיפול רפואי, ההתקשות של הקפסולה אכן מחייבת טיפול מסוים.

חשוב להבין, הקפסולה (הקופסית) מתפתחת אצל כל הנשים אשר עוברות ניתוח השתלת חזה באמצעות סיליקון. אבל יחד עם זאת שהקפסולה מתפתחת אצל נשים לאחר השתלת חזה, לא אצל כל הנשים הקפסולה הופכת לנוקשה, כואבת ונפוחה.

מה קורה כאשר הקפסולה מתקשה? (התקשות קופסית)

לעיתים, הקפסולה שמתקשה גם מובילה לכך שהשדיים מאבדים מהצורה שלהם. במקרים יותר קיצוניים, התקשות הקפסולה יכולה להוביל לעיוות משמעותי בצורת החזה שלך. אם כך, כאשר את מגלה נפיחויות, אדמומיות וכאבים באזור החזה, אולי אפילו שינוי צורה של החזה, ייתכן שהגיע הזמן לבדוק את הנושא.

כיצד בודקים? יש לך את האפשרות של בדיקת אולטרה סאונד, כמו גם הדמיית שד ובדיקת MRI. מתוך אלו, בדיקת ה-MRI נחשבת הכי מומלצת עבור נשים שעברו השתלת סיליקון בחזה. לפי ההמלצות של ה-FDA ושל יצרני השתלים של הסיליקון, ברגע שעוברות 5 שנים מאז הגדלת החזה, חשוב לעבור בדיקות בכל שנה.

מה אחוז הנשים שעשויות לפתח קופסית קשה?

ואם כבר מדברים מספרים, אז כדאי להציג את הנתונים של נשים אשר עשויות לפתח התקשות קופסית בעקבות הגדלת חזה עם סיליקון. על פי נתונים בעולם, המצב של התקשות קופסית עשוי להתפתח אצל כ-עשירית מהמושתלות של חזה הסיליקון.

אמנם הנתונים מראים מקרים יחסית מועטים של התחלואה הזו, אבל חשוב בכל מקרה לעבור את הבדיקות התקופתיות הנדרשות לשם ווידוא שהכול תקין.  עד כה דיברנו על סיבות רפואיות לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה. כעת בואו נדבר על סיבות אסתטיות.

סיבות אסתטיות לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון

ישנם מקרים בהם נשים אינן מעוניינות יותר בחזה סיליקון, או מקרים בהם נשים מעוניינות להקטין או להגדיל את השתלים הנוכחיים. אם את מעוניינת לשנות את מידת החזה שלך, את יכולה לעבור ניתוח החלפת שתלי סיליקון.

כמו כן, במקרים בהם נשים עוברות הריונות ועור או עיצוב גופן מתחילים להשתנות, אפשר לעבור הליכים רפואיים לעיצוב החזה  מחדש. אם את למשל מתכננת לעבור הסרת שתלי סיליקון, תוכלי גם לעבור הליך של הרמת חזה.

האם גם את יכולה לעבור הרמת חזה לאחר ניתוח הסרת שתלים?

ההליך של הרמת החזה אינו מתאים לכל הנשים, מאחר שהצלחת ההליך הזה תלויה באיכות עור הגוף של המטופלת. כמו כן, במקרים מסוימים ניתן גם לבצע הזרקת שומן עצמי במטופלת. השומן נלקח (נשאב) מאזורים שונים בגוף כמו הירכיים, הבטן, הרגליים, ידיים וכו'.

לאחר שהשומן נשאב מאזורים אלו (תלוי היכן יש עודפי שומן אצל המטופלת), יהיה אפשרי להזריק את השומן באזור שממנו הוסרו השתלים והוצאו החוצה. גם כאן חשוב לציין, הליך הזרקת השומן אינו מתאים לכל מטופלת, מטופלות שמשקל גופן נמוך ואין להן מאגרי שומן או עודפי שומן, לרוב לא יימצאו מתאימות להליך של הזרקת השומן. זאת, מכיוון שאין להן מאגרים להשתמש בהם.

סיבות נוספות להסיר שתלי סיליקון מהחזה

עוד סיבות לבצע הסרת שתלי סיליקון? ובכן, יש סיבה שאמנם עדיין לא הוכחה מחקרית, אבל מתקבלים כל הזמן דיווחים עליה ברחבי העולם. התסמונת הזו נקראת תסמונת אסיה, והיא אופיינית אצל נשים אשר עברו ניתוח הגדלת חזה באמצעות סיליקון.

התסמונת כוללת תחושות ותופעות של נשירת שיער, דיכאון, מחסור בוויטמינים, עייפות כרונית ועוד. אם את מרגישה בתופעות אלו מאז שעברת ניתוח הגדלת חזה עם סיליקון, יש סיכוי שגם את לוקה בתסמונת ASIA. אל חשש, התסמונת ברוב המקרים עוברת לאחר ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה.

איתור מנתחים מומלצים להוצאת שתלי סיליקון מהשדיים

אם את מחפשת אחר מנתח מומלץ להסרת שתלי סיליקון מהחזה, אנחנו נשמח לשמוע ממך ולסייע לך באיתור המנתח הנכון לך. הפורטל שלנו מתמחה לא רק בהעברת מידע שימושי לגולשות, אלא גם מסייע באיתור מנתחים להסרת סיליקון בכל הארץ.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *