אם את מחפשת אחר מידע כללי בנוגע לניתוח הסרת שתלי סיליקון והתקשות קופסית, את פועלת בחוכמה. מאחר שזה הליך ניתוחי, יהיה כדאי לצבור ולרכוש את כל הידע בנושא, אבל לא רק באמצעות האינטרנט. יחד עם זאת שדוקטור גוגל מציע המון מידע בנושא, חשוב במקביל לקבל עם ייעוץ רפואי.

עד שתקבלי ייעוץ מהרופא המנתח שלך, ריכזנו עבורך כאן מידע כללי בנוגע לניתוח הסרת סיליקון מהחזה. אנחנו הולכים לדבר על ההליך הניתוחי של הסרת שתלי סיליקון מהשדיים, על משך הניתוח, דרגות הכאבים השונות, מחירי ניתוחי הסרת שתלים וכל מה שבין לבין. נתחיל עם הניתוח עצמו, בואו נבין ביחד: למי מתאים ניתוח הסרת סיליקון מהחזה?

למי מתאים הליך הסרת שתלי סיליקון מהחזה?

הליך הסרת סיליקון מהשדיים מתאים עבור נשים שמעוניינות לחזור למראה הטבעי שלהן. כמו כן, הניתוח עשוי להתאים למי שמעוניינת להסיר את שתלי הסיליקון הנוכחיים בכדי להשתיל שתלים חדשים. ניתן לרדת במידת החזייה או לעלות במידה, ובהתאם יותאם ההליך הניתוחי.

בעוד שחלק מהנשים בוחרות לעבור הסרת סיליקון בעקבות סיבות רגשיות ואישיות או אסתטיות, אחרות יעברו את ההליך בעקבות השינויים השונים שהגוף עובר. לפני שהאישה עוברת הריונות ולידות, איכות עור הגוף היא שונה ולרוב העור יהיה מתוח.

הגוף עובר שינויים וכך גם מראה החזה

בשנים מתקדמות יותר ולאחר שינויים שונים והורמונליים בגוף, השתלת החזה משנה את צורתה ומובילה לאי שביעות רצון מצידה של המושתלת. לרוב, זה בגלל שהחזה מקבל צורה שונה, לעיתים נופל גם. במקרים אלו, ייתכן שהאישה תרצה לעבור ניתוח החלפת שתל סיליקון או הליך הסרתם.

אבל חשוב לזכור, שישנם עוד מקרים שמובילים לשינוי העיצוב והצורה של החזה. מעבר לכך שהגוף משנה ואיתו משתנה גם צורת החזה המושתל, בפעמים מסוימות התקשות קופסית גם היא יכולה להוביל לשינויים בצורת החזה. למעשה, התקשות קופסית יכולה להוביל לשינויים משמעותיים בעיצוב החזה, לעיתים לעיוות של ממש.

מה עושים במקרה של התקשות קופסית?

במקרים אלו, סביר להניח שהאישה תסבול גם מכאבים באזור החזה. אם את שואלת את עצמך מה היא ההתקשות הקופסית הזו, ובכן מדובר בתהליך פיזיולוגי רגיל וטבעי, אבל כזה שגם יכול להיהפך למצב לא תקין ולא טבעי.

כאשר אישה עוברת הגדלת חזה בעזרת סיליקון, בדרך כלל, סביב הצלקת של ההשתלה תתפתח קופסית. הקופסית היא סוג של "בית" עבור שתל הסיליקון, מה שמהווה לו בסיס. הקופסית נקראת גם קפסולה, והיא צומחת באופן טבעי סביב שתלי הסיליקון. אמה-מה, במקרים מסוימים הגוף עלול לדחות את שתל הסיליקון (בכ-3%-5% מהמקרים).

מה יקרה אם הגוף ידחה את שתלי הסיליקון?

במקרים בהם הגוף ידחה את השתל, אותה קופסית תמימה תיהפך קשה יותר ויותר. במקרה זה, אנחנו כבר לא נכנה אותה "קופסית", אלא התקשות קופסית. במקרים בהם אצל האישה מתפתחת ההתקשות הזו, יש מספר פתרונות.

קודם כל, כנראה יהיה חשוב לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה. מעבר לכך שיהיה מומלץ להסיר את הסיליקון, במקרים מסוימים יהיה צורך לרשום טיפול של אנטיביוטיקה למטופלת. ואם ההתקשות הקופסית מתגלה כמזוהמת או מודלקת, ייתכן שגם יהיה צורך לבצע הסרת התקשות קופסית יחד עם ניתוח הסרת סיליקון מהשדיים.

אופציה: הסרה חלקית או מלאה של התקשות קופסית

אם כבר זה הגיע למצב בו הרופא המנתח ממליץ על הסרת קופסית מהחזה, יהיה אפשרי לעשות זאת ב-2 דרכים עיקריות. חלק מהרופאים יעדיפו במקרה כזה לבצע הסרה חלקית בלבד של הקופסית. במקרים השניים, הרופאים עשויים להמליץ על הסרת קופסית מלאה.

חשוב לציין בנקודה הזו, שרוב רובם של הרופאים לא ימליצו על הסרת התקשות קופסית. מאחר שההתקשות הקופסית נוטה בדרך כלל להיעלם לאחר הסרת שתלי סיליקון מהחזה, רופאים רבים יעדיפו לא להסתכל בהסרתה.

עיצוב מחדש של החזה לאחר הסרת שתלי סיליקון

לאחר שתעברי הסרת סיליקון מהחזה, את ודאי תרצי לעצב מחדש את החזה שלך. ובכן, זה לגמרי אפשרי, אבל חשוב לתאם ציפיות עם עצמך ולתאם ציפיות מול המנתח הפלסטי שלך. דבר ראשון, תזכרי שאם את מבצעת הסרת סיליקון מהשדיים ומעוניינת גם לעצב חזרה את החזה, הפתרונות הם יחסית טובים, אבל עדיין לא טובים כמו הפתרון של סיליקון.

סיליקון יכול לספק מראה מאוד זקוף של החזה ומורם מעלה, מה שהפתרונות האחרים מתקשים לספק. יש לך למשל את האפשרות לבצע הרמת חזה והזרקת שומן עצמי לשדיים (לאחר הסרת שתלי סיליקון). יחד עם זאת שיהיה ניתן לעצב את החזה באמצעות שיטות אלו, הנראות והתוצאה הסופית לא ישתוו כנראה למראה הסיליקוני. ייראה לא רע אצל רוב הנשים, אבל כנראה שלא תקבלי את אותה הרמה-מעלה של שתלי הסיליקון. צריכה מידע נוסף? אולי צריכה לאתר מנתח פלסטי מומלץ להסרת שתלי סיליקון? כך או כך, פני אלינו וקבלי את הסיוע שאת צריכה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *