ייתכן שאת מעוניינת לעבור הסרת שתלי סיליקון בעקבות נסיבות רגשיות, אולי בגלל נסיבות בריאותיות ורפואיות. ככה או ככה, ריכזנו עבורך כאן הרבה מידע מעניין וחשוב לגבי הוצאת סיליקון מהשדיים. אם את שוקלת לעבור את ההליך, הקדישי 6 דקות קריאה לשורות הבאות.

בכל מקרה שבו פלונית מעוניינת לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, פלונית צריכה להכיר את כלל המידע על ההליך. קודם כל, היא צריכה לדעת שמדובר בהליך כירורגי לכל דבר, מה שהופך אותו להליך ניתוחי. וכמו כן, בכדי לא להיבהל, חשוב גם לזכור שבדרך כלל מדובר בהרדמה מקומית בלבד. זאת ועוד, תהליך ההחלמה וההתאוששות מניתוח הסרת שקלים הוא בדרך כלל די קצר. זאת, בהנחה שאין צורך לבצע הסרת התקשות קופסית.

כמה זמן לוקח להתאושש מניתוח הסרת שתלי סיליקון?

אם מדובר בניתוח הסרת שתלים ללא הסרת התקשות קופסית, בדרך כלל אפשר לחזור לשגרה תוך ימים בודדים בלבד. אם כן יש צורך לבצע הסרת התקשות קופסיתית, תהליך ההחלמה עשוי להימשך מספר שבועות ועד מספר חודשים.

רגע לפני שנסביר מה היא התקשות קופסית וכיצד היא משפיעה על האישה המושתלת, נבהיר כי גם אם יש צורך להסיר אותה, זה לא אומר שאת תהיי בכאבים במשך מספר חודשים. תהליך ההחלמה לאחר הסרת התקשות קופסית, הוא תהליך יחסית נטול כאבים.

האם כל הנשים שעוברות הסרת התקשות לא מרגישות כאב?

לא, לא כל הנשים עוברות את ההליך באופן נטול כאבים. נדגיש כי, חלק מהנשים אכן עשויות לחוש בכאבים לאחר הסרת ההתקשות. וכעת בואו נענה על השאלה: מה היא התקשות קופסית? ובכן, במילים פשוטות מאוד, התקשות קופסית היא הניסיון של הגוף לבודד את עצמו מגופים זרים שאיכשהו חודרים אליו.

ומבחינת הגוף שלך, שתל הסיליקון הוא גוף זר לכל דבר ועניין. אגב, במיוחד אם יש קרע בשתל ודולפים ממנו מי מלח או חומרים אחרים. במקרים אלו, רוב הסיכויים הם להתפתחות התקשות קופסית. עוד דבר שחשוב לדעת הוא, שעדיין ניתן לעצב את החזה לאחר שמסירים את שתלי הסיליקון.

עיצוב השדיים לאחר ניתוח הסרת שתלים של סיליקון

אם את חוששת מהנושא של העיצוב של החזה לאחר הניתוח, ננסה לעשות סדר גם כאן בבלגן. קודם כל, ישנן אפשרויות ושיטות שיאפשרו לך לעצב את החזה לאחר שאתם מסירה את השתלים. אבל יחד עם זאת, חשוב גם לדעת שכנראה לא תצליחי להגיע לאותו מראה של חזה שהיה לך טרם ביצעת הגדלת חזה.

אם את מעוניינת לבצע הסרת שתלי סיליקון מהשדיים ורוצה לבצע מתיחת חזה (הרמת חזה), זה אפשרי בד"כ. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את האיכות של העור באזור החזה. במקרים מסוימים, למשל במקרה של רזון, לא אפשרי לבצע הרמת חזה באופן מספק.

אצל נשים רזות יותר בעייתי לבצע הרמת חזה והזרקת שומן עצמי

זאת, מכיוון שאצל נשים רזות לא תמיד יהיה קיים "מספיק" עור בכדי למתוח אותו ולהרימו. כמו כן, במהלך ניתוח הסרת שתלי סיליקון אפשרי גם לבצע הליך שנקרא הזרקת שומן עצמי. ההליך הזה, גם הוא הליך כירורגי לכל דבר ועניין, והוא מתבצע במהלך ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה.

ליתר דיוק, הוא מתבצע בד"כ לאחר הניתוח ותוך מספר שלבים וטיפולים. המטופלת במקרים אלו, יכולה להנות מ-2 ציפורים במכה אחת. מצד אחד, היא זוכה לבצע הסרת שתלי סיליקון מהחזה, ולהיפטר מכל אותן תופעות לוואי לא נעימות שהיא חוותה. מצד שני, היא זוכה להיפטר מהשומן העודף שמציק לה.

הזרקת שומן עצמי מהגוף – לאחר הוצאת שתלי סיליקון מהשדיים

את השומן העודף בירכיים, בידיים, בבטן או במקומות אחרים, יהיה במקרים מסוימים אפשרי להזריק באזור של החזה. וגם כאן חשוב לציין, נשים שהן מאוד רזות, לא תמיד יהיה אפשרי להעביר אותן את ההליך של הזרקת שומן עצמי.

מאחר שאצל נשים רזות לא יהיה שומן עודף, לא יהיה ניתן להסירו ולהזריקו לאזור החזה. כמו כן, חשוב לציין כי נטייתו הטבעית של השומן היא להתרכז בחלק התחתון של השדיים. זאת, בהפוך משתלים של סיליקון אשר מתרכזים בחלק העליון של השדיים ומעניקים לחזה מראה מתוח מעלה.

איתור מנתח פלסטי מומלץ להסרת שתלי סיליקון

לאחר שעברנו על הדגשים הנ"ל, אנחנו מבינים בעצם שאמנם אפשר לעצב את החזה לאחר הסרת סיליקון, אבל המראה לא יהיה אוו מראה כמו בשנים עברו. אבל יחד עם זאת, ניתוח הסרת שתלים בהחלט יכול להיות "שווה את זה". מדוע? כי את, בשורה התחתונה – רוצה להוציא מהגוף שלך עצמים זרים. אולי את גם רוצה לחזור למראה הטבעי שלך, מה טוב.

בין אם ככה או ככה, לטעמנו את פועלת נכון. ואם המידע הנ"ל עזר לך ואת כעת מחפשת מנתח מומלץ להסרת סיליקון מהחזה, אנחנו נוכל לסייע לך בכך. השאירי את הפרטים באתר שלנו, קבלי מאיתנו מספר המלצות למנתחים מומלצים והמשיכי עם ההליך במקביל לייעוץ רפואי. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *