אם את שואלת את עצמך מה משרד הבריאות אומר על הסרת שתלי סיליקון, כדאי קצת ללכת אחורה ולשאול על השתלים עצמם. האם ניתוח הגדלת חזה מתבצע פעם אחת ונחשב לצמיתות? האם השתלים יכולים להתבלות? אם כן, מה עושים? הנה מידע חשוב לפנייך.

בעוד שנשים רבות ברחבי העולם מבצעות הגדלות של חזה, נשים אחרות בכלל מעוניינות להסיר את שתלי הסיליקון שלהם. בין אלו לאלו, ישנן גם נשים שמעוניינות לעבור הליך של החלפת שתלי סיליקון. למשל, במקרים בהם האישה מעוניינת להקטין או להגדיל את השתלים שכבר יש לה. אם את מעוניינת לבצע שינויים בעיצוב החזה, או שמא את בכלל מעוניינת להסיר את השתלים, החדשות הטובות הן שבחרת עידן מעולה לעשות זאת.

טכנולוגיה רפואית מתקדמת להסרת שתלי סיליקון

העידן של היום הוא טכנולוגי מאוד, ומתקדם מבחינת שיטות הרפואה המוצעות לך. בעוד שיש לך אפשרות להגדיל ולהקטין את מידת החזה שלך בהליך שנחשב די פשוט, יש לך גם את האפשרות להסיר לחלוטין את השתלים.

וזה לא אומר בהכרח שאת תסבלי ממראה נפול של חזה, מאחר שיש גם שיטות לעצב בחזרה את החזה לאחר שמבצעים ניתוח הסרת שתלי סיליקון. למשל, את יכולה לעבור הרמת חזה לאחר הסרת סיליקון מהשדיים.

הרמת חזה והזרקת שומן עצמי במקום סיליקון

אם את בוחרת לעבור הרמת חזה, את צריכה לדעת שההצלחה של ההליך הזה תלויה באיכות של עור הגוף וביכולת של המנתח למתוח אותו. כמו כן, אם את חוששת מהמראה של החזה לאחר הסרת שתלים, את יכולה לעבור עוד הליך שנקרא "הזרקת שומן עצמי מגוף המטופלת".

במקרה זה, הרופא המנתח ישאב שומן ממאגרים ועודפים שיש לך באזורים שונים בגוף. אם את מעוניינת להיפטר ממאגרי שומן בבטן, בירכיים, ברגליים וכו', זו הזדמנות טובה לעשות זאת. הרופא ישאב את מאגרי השומן ויזריק את אותו שומן לחזה. במקום שתלים של סיליקון, כעת יהיו לך שדיים מלאים בשומן טבעי של גופף. אבל חשוב לדעת, הנטייה הטבעית של השומן היא לרדת לכיוון מטה.

הזרקת שומן עצמי לא תניב את אותן תוצאות כמו סיליקון

אם השתלים של הסיליקון בדרך כלל נראים מורמים מעלה (בעקבות הקשיחות של הסיליקון), אז הזרקת שומן עצמי עשויה להוביל למראה של חזה נפול. אם כך, תוכלי לבצע הרמת חזה בנוסף להליך של הזרקת השומן העצמי.

עד כה, דיברנו על ההליך עצמו. בואי כעת נדבר על ה-FDA, שזהו מנהל התרופות האמריקאי. על פי מנהל התרופות האמריקאי, שתלים של סיליקון מצריכים החלפה בכל 10-15 שנים, בממוצע. חשוב לדעת, השתלים של הסיליקון יכולים לגלות ולפתח בלאי עם השנים. וכשיש בלאי בשתלים של סיליקון, או שמא השתלים חוו חבלה כלשהיא, השתלים האלו יכולים להיקרע בתוך הגוף.

כמה עולה ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה?

במקרים אלו של קרע בשתל הסיליקון, חשוב לדעת שייתכן כי חברת הביטוח תכסה לך את ההליך של הסרת השתלים. לידיעתך, ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה עולה בין 20,000 ₪ ל-30,000 ₪ בממוצע. מאחר שהניתוח לא זול בלשון המעטה, יהיה חשוב לבדוק את הכיסויים הביטוחיים שלך.

אם מתברר שאת אכן מכוסה מבחינת הביטוח, יהיה כדאי גם לברר לגבי הליכים אסתטיים נוספים ונלווים להסרת השתלים. למשל, כמו שאמרנו כאן למעלה, הרמת חזה והזרקת שומן עצמי במקום שתלי סיליקון. חשוב לדעת, אם אכן הגעת למצב של קרע בשתל הסיליקון, המצב הזה הוא מסוכן בריאותית.

מה יקרה אם השתלים של הסיליקון ייקרעו?

השתלים הקרועים יובילו כנראה למצב של דליפה מהשתל, מה שעשוי להוביל למצב של התקשות קופסית. ההתקשות הקופסית היא הדרך של הגוך להגן על עצמו, כלומר עלייך. כששתל סיליקון נקרע בגוף ואולי גם נוזל, הגוף מייצר מנגנון הגנה בצורה של רקמה אנושית.

הרקמה הזו מנסה לבודד את הגוף מאותו שתל קרוע, אבל יחד עם זאת שהתהליך הזה טבעי, הוא גם בדרך כלל כואב. כמו כן, נשים שהתפתחה אצלן התקשות קופסית עשויות להבחין בשינוי הצורה של החזה. במקרים לא נדירים מאוד, החזה יכול ממש להתעוות כתוצאה מהתקשות קופסית.

האם התקשות קופסית יכולה פשוט להבריא לבד?

ברוב המקרים, ההתקשות הקופסית פשוט נעלמת לאחר שמבצעים הסרת שתלי סיליקון מהחזה. במקרים בהם ההתקשות הקופסית כבר התדרדרה עד כדי דלקת או זיהום, ייתכן שהמנתח ימליץ על הסרת התקשות קופסית.

יהיה אפשרי לבצע הסרה חלקית או הסרה מלאה, אבל חלק נכבד מהמנתחים ימליצו כלל לא לגעת בהתקשות. מנתחים אלו יקפידו בד"כ לרשום טיפול אנטיביוטי לאחר הסרת שתלי סיליקון, ויקוו שההתקשות תחלוף מעצמה. זה בד"כ מה שקורה. ובכל זאת, יהיה חשוב לקבל מהרופא המנתח את כל המידע שאת צריכה, גם אם הסטטיסטיקה לסיכונים בריאותיים היא יחסית נמוכה. ובכדי שתוכלי לאתר את המנתחים הפלסטיים המובילים בתחום, אנחנו כאן כדי לסייע לך. צרי עמנו קשר ונסייע במה שתצטרכי, כולל איתור מנתחים מובילים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *