ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה הפך, עם השנים – להליך פופולארי במיוחד. מעבר לכך שלעיתים נשים בוחרות לעבור את הניתוח מתוך סיבות אסתטיות ומבחירה, במקרים אחרים תהיה חובה להסיר סיליקון מהשדיים. בואו נדבר על זה יותר לעומק, האם גם עבורך הגיע הזמן להסיר או להחליף שתלים?

היית בת 21-25, הרגשת חסרת ביטחון בעקבות חזה מאוד קטן או לא מעוצב, והחלטת לעבור ניתוח הגדלת חזה באמצעות סיליקון. כעת חלפו להן השנים, אולי אפילו כבר הפכת לאמא גאה. ובאשר לשתלים של הסיליקון, יכול להיות שאת כבר לא זקוקה להם, או שמא הם כבר לא מחמיאים לך. אם כך, קבלי מאיתנו את כל המידע החשוב בנוגע לניתוח הסרת שתלי סיליקון מהחזה. ולפני שנספר ונעמיק בנושא, נזכיר לך שתמיד חשוב לקבל ייעוץ רפואי, אנחנו לא תחליף לכך.

עד כמה ניתוחי הגדלת חזה עשויים להסתבך בעתיד?

ניתוחי הגדלת חזה הם פופולאריים במיוחד בימינו, מה שמעלה את השאלה הברורה: האם השתלים מזיקים לבריאות? ובכן, דבר ראשון שצריך לדעת – לכל חומר גלם בעולם הזה יש בלאי מסוים. אפילו ליהלומים, שהם נחשבים בין חומרי הגלם הכי חזקים בעולם.

קל וחומר, ששתלים של סיליקון יצברו עם השנים בלאי מסוים. וכשמתפתח בלאי בשתלים של סיליקון, יכולים גם להיווצר קרעים בשתלים האלו. כמו כן, עם השנים ובעקבות בלאי נורמלי, השתלים יכולים לשנות צורה ולפעמים אפילו ממש להתעוות.

מה עוד יכול לגרום לעיוות צורת השדיים?

דבר נוסף שיכול לגרום לעיוות השדיים הוא תהליך שנקרא "התקשות קופסית", שבהמשך השורות נדבר גם עליו. במקרים בהם החזה שינה את צורתו בעקבות בלאי של השתלים (לא בעקבות התקשות קופסית עדיין), נשים בוחרות לעבור ניתוח החלפת שתלי סיליקון.

זאת, במקרה שהשתלים תקינים ורק צריך להחליף אותם. כדאי לדעת, יצרניות השתלים וה-FDA האמריקאי ממליצים על החלפת שתלי סיליקון בכל 10 – 15 שנים בערך. אם קורה מצב בו השתלים אינם תקינים אלא קרועים, זו כבר לא תהיה בחירה, יהיה כאן הכרח. ההכרח יהיה לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהשדיים. זאת, משום שהקרע בשתלים יכול להוביל לכל מיני תופעות בריאותיות לא רצויות.

קרעים בשתלי סיליקון שמובילים להתקשות קופסית

הבטחנו שנדבר על זה, אז הנה – קרע בשתלים יכול להוביל להתקשות קופסית. הקופסית היא תהליך טבעי לגמרי. הקופסית נקראת "קפסולה", מה שמהווה בעצם מעין בסיס ובית עבור שתל הסיליקון. לאחר שעוברים ניתוח השתלת סיליקון, מתפתחת קופסית מסביב לשתל אשר מהווה עבורו בסיס וסוג של "בית".

זה טבעי והכול בסדר. אבל פחות טבעי הוא, מצב בו הקופסית הופכת לקשה ומכווצת. מצב זה נקרא התקשות קופסית, מה שיכול להוביל לא רק לכאבים משמעותיים אצל האישה, אלא גם לעיוותים בצורה של השדיים.

התקשות קופסית עשויה להוביל לכאבים משמעותיים

אם לאחרונה את מרגישה כאבים באזור החזה ומבחינה כי צורת החזה השתנתה, ייתכן שאת צריכה לעבור הסרת שתלי סיליקון מהחזה. כמו כן, במקרים בהם נוצרת התקשות קופסית, הרופא עשוי להמליץ לא רק על הסרת שתלים של סיליקון, אלא גם על הסרת התקשות קופסית.

אמנם יהיה ניתן לבצע הסרת התקשות חלקית וגם הסרה מלאה, אבל חלק מהמנתחים בכלל ממליצים לא לגעת בהתקשות ולא להסיר אותה. זאת, משום שהטענה הרפואית הרווחת היא שההתקשות הקופסית נעלמת לבד לאחר שמבצעים הסרת שתלי סיליקון. כמו כן, חלק מהמנתחים יעדיפו גם לרשום טיפול של אנטיביוטיקה בכדי לפתור את המצב של ההתקשות.

לעיתים הכרח ולעיתים חובה: הסרת שתלי סיליקון מהחזה

כמו שאנחנו מבינים עד כה, ניתוח הסרת שתלי סיליקון עשוי להיות בגדר המלצה, בגדר בחירה של המטופלת או בגדר חובה. אם את חייבת לעבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון, כדאי לדעת שאת יכולה לעבור גם הליך של הרמת החזה שלך.

הליך הרמת חזה, בדומה להליך של הסרת סיליקון, הוא הליך כירורגי ניתוחי לכל דבר. לכן, יהיה חשוב למצוא את המנתח המומלץ ביותר לניתוחים אלו. כמו כן, המנתח עשוי להמליץ לך על טיפול נוסף. הטיפול הזה נקרא הזרקת שומן עצמי מהגוף של המטופלת. מתבצעת שאיבת שומן מאזורים מסוימים בגוף, מאותם אזורים שבהם יש לך מאגרי ועודפי שומן. מעוניינת להיפטר מהעודפים שלאחר הלידה? זה עיתוי נכון לשם כך. במהלך ניתוח הוצאת סיליקון מהחזה, מזריקים את אותו שומן שנלקח באמצעות שאיבה מהירכיים, מהאגן, הידיים, בטן ועוד.

איתור מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון מהשדיים

אנחנו מזמינים אותך להשאיר אצלנו פרטים, להמתין מספר דקות ולקבל המלצות על מנתחים מובילים להוצאת שתלי סיליקון מהחזה. הפורטל שלנו מאגד בתוכו המון מידע שימושי, בכדי שאת תוכלי להגיע להחלטה מושכלת בנושא. כמו כן, אנחנו נשמח לסייע לך באיתור המנתח המומלץ ביותר להליך שאת צריכה או רוצה לעבור. השאירי פרטייך וקבלי מענה מהיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *