אם את שואלת את עצמך על התקשות קופסית, ואם את מחפשת מידע באינטרנט בעקבות כאבים בחזה שאת חווה, ייתכן שהגיע הזמן לעבור הסרת שתלי סיליקון מהחזה. אז רגע לפני שאת מקבלת ייעוץ רפואי, הנה מידע לפנייך שיעזור להכווין אותך בדרכך להוצאת הסיליקון.

אם את שוקלת לעבור הסרת סיליקון מהשדיים, חשוב לדעת כי מדובר בהליך כירורגי-ניתוחי לכל דבר. וכיאה לניתוחים, ההליך יבוצע בהרדמה מקומית בד"כ. זה הדבר הראשון שצריך לדעת, מה שיעזור לך למצוא את המנתח המומלץ ביותר עבורך. בהתאם למצב של שתלי הסיליקון, אותו מנתח יקבע תהליך טיפולי שמותאם לך אישית. בעוד שבמקרים מסוימים יהיה צורך לבצע הסרת סיליקון בלבד, במקרים אחרים יהיה צורך להסיר התקשות קופסית. בואי נבין מה היא, ונענה על השאלה: האם אצל כל אישה יכולה להתפתח התקשות קופסיתית (קופסית)?

מה היא ההתקשות הקופסתית וכיצד משליכה על המושתלת?

לפני שנסביר כיצד מסירים התקשות קופסית, חשוב להבין קודם מה היא. ההתקשות הקופסית היא רקמה חיה אשר נוצרת על ידינו, על ידי הגוף שלנו. כאשר מוחדר לחזה עצם זר כמו שתלי סיליקון, אצל בערך 3%-5% מהנשים המושתלות עשויים להתפתח סיבוכים מסוימים.

יש לציין, מחקרים מסוימים מצביעים על כך שבערך עשירית מהנשים יכולות לפתח התקשות קופסית. ההתקשות מאופיינת בהתקשות סביב רקמת האזור המושתל, מה שיכול להוביל לכאבים ואי נוחות. לעיתים השדיים מתעוותים כתוצאה מההתקשות, במיוחד אם היא מגיעה למצב זיהומי או למצב מודלק.

האם התקשות קופסית נעלמת אחרי הסרת סיליקון מהשדיים?

כל עוד ההתקשות לא הגיעה למצב זיהומי או למצב מודלק, בדרך כלל רוב המנתחים ימליצו על אי-הסרתה. ברוב המקרים, התקשות קופסית תיעלם לאחר הוצאת שתלי הסיליקון. במקביל להוצאת השתלים, הרופא המנתח כנראה ירשום גם טיפול אנטיביוטי למטופלת.

במקרים בהם ההתקשות הקופסית נוטה להזדהם או להיות מודלקת, ייתכן שיהיה צורך לבצע הסרת ההתקשות במהלך ניתוח הוצאת השתלים. בכדי לדעת שהכול בסדר עם השתלים שלך ושהם תקינים, יהיה חשוב לעבור את הבדיקות התקופתיות המומלצות על ידי יצרני שתלי הסיליקון ועל ידי ה-FDA האמריקני.

מתי מומלץ להחליף שתלי סיליקון או להסירם?

על פי ההמלצות ברחבי העולם, מומלץ להחליף שתלי סיליקון בכל 10-15 שנים בממוצע. חשוב לזכור, שתלי סיליקון הם חומר גלם שמגלה בלאי אחרי כמה שנים, כמו רוב חומרי הגלם בעולם. כמו שאמרנו, יהיה חשוב לעבור בדיקות תקופתיות בכדי לוודא כי השתלים במצב תקין ואינם קרועים או דולפים.

הבדיקות התקופתיות המומלצות הן בדיקות של אולטרה סאונד, הדמיית שד ו-MRI. אם עברו 5 שנים מאז שעברת ניתוח הגדלת חזה, ההמלצה היא בדיקת תקופתית בכל שנה. בעוד שבדיקת האולטרה סאונד נחשבת מהימנה, בדיקת ה-MRI נחשבת מהימנה יותר.

מודאגת מעיצוב החזה לאחר הסרת סיליקון? הנה הפתרונות

בסופו של דבר, לא אצל כל מושתלת מתפתחת התקשות קופסית. אבל אם ההתקשות אכן התפתחה אצל האישה המושתלת, יהיה חשוב לקבל מענה רפואי בהקדם. זאת, בכדי למנוע מצב של התפתחות דלקת או זיהום באזור המושתל.

לגבי הנושא של עיצוב החזה לאחר הסרת שתלים של סיליקון, יש פתרונות אפשריים. ייתכן שאת חוששת מהמראה של החזה לאחר ניתוח הסרת סיליקון. ואם נדייק את המילים שלנו, רוב הסיכויים שאת חוששת מכך. ובכן, אחד הפתרונות הוא הרמת חזה לאחר הסרת שתלי סיליקון. כמו כן, במקרים מסוימים ניתן לבצע הזרקת שומן עצמי מהגוף של המטופלת.

הרמת חזה והזרקת שומן עצמי במקום שתלי סיליקון

השומן העצמי נלקח מאזורים שמאופיינים בתור עודפי שומן, מה שגם יסייע לך להיפטר מכל אותם עודפים שאת פחות אוהבת. חשוב לציין את המובן מאיליו, נשים רזות וללא עודפי שומן, כנראה לא יוכלו לעבור את ההליך של הזרקת שומן.

מאחר שאין להן עודפים, אין מה להזריק. עוד צריך לדעת, שהשומן המוזרק, נטייתו הטבעית היא להתרכז באזורים התחתונים של השדיים. בעוד שהשתלים של הסיליקון מעניקים מראה מתוח מעלה של השדיים, השומן העצמי, שמהווה תחליף לשתלים – יעניק מראה פחות מתוח. למעשה, במקרים מסוימים המראה אפילו יהיה נפול. וזו הסיבה לכך שנשים רבות בוחרות לבצע גם הרמת חזה לאחר ניתוח הסרת שתלי סיליקון מהשדיים.

איתור מנתח פלסטי להוצאת שתלים והרמת חזה

בין אם אתם מתכננת לעבור הסרת שתלי סיליקון, הרמת חזה, הזרקת שומן עצמי או הסרת התקשות קופסית, אנחנו כאן עבורך. אנחנו נסייע לך לאתר את המנתחים המומלצים עבור ניתוח הסרת שתלי סיליקון, התקשות קופסית, הרמת חזה וכו'. בפורטל שלנו תוכלי לקבל מספר הצעות ממנתחים, תוכלי לקבוע פגישת ייעוץ עמם ולהחליט מה את עושה בנוגע לשתלים.

השאירי פרטייך אצלנו, אנו נדאג שתקבלי מענה מקיף ככל הניתן. וזכרי, לא משנה עד כמה מעמיק המידע שאתם נחשפת אליו באינטרנט, תמיד קחי אותו בערבון מוגבל. קבלי ייעוץ רפואי, אין לכך שום תחליף בעולם. בטח שלא בגוגל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *