אם את מתכננת ניתוח של הוצאת שתלים מהחזה, בהחלט יש לא מעט בירורים לפני שקובעים את מועד ההליך. ואנחנו לא מתכוונים בהכרח למציאת המנתח הטוב ביותר, אלא למידע קונקרטי וחיוני הנוגע לבריאותך. הנה כל מה שצריך לדעת על הוצאת שתלי סיליקון מהחזה.

כשאנחנו צעירות ועדיין לא ממש למודות ניסיון חיים, אנחנו לא תמיד חושבות קדימה ולא חושבות על ההשלכות השונות של השתלת חזה. השתלת סיליקון בחזה עשויה להוביל לסיבוכים שונים, לרבות בעיות רפואיות ובמקרים קיצוניים גם סרטן, חלילה לא עלינו. אם עברת ניתוח השתלת סיליקון וכעת כבר עברו כמה שנים מאז, אנחנו ממליצים בחום על בדיקה תקופתית, בדיקה אצל הרופא המנתח וכו'. יתרה מזאת, אם עברו 5-10 שנים מאז ניתוח ההשתלה, את צריכה להיות ערה לתסמינים הבאים:

תסמינים פוטנציאליים שמופיעים שנים לאחר השתלת סיליקון

אם עדיין לא נתקלת בתסמונת הבאה, אנחנו רוצים שתכירי אותה קוראים לה תסמונת ASIA. תסמונת ASIA היא תסמונת אשר מזוהה ומאופיינת עם נשים שעברו ניתוח השתלת סיליקון. התסמונת הזו כוללת עייפות כרונית, נשירת שיער, כאבים בגוף ובאזור החזה, דיכאון, מחסור בוויטמינים ועוד.

אמנם תסמונת זו לא הוכחה מחקרית במהלך השנים, אבל מתבצעים מחקרים רבים בתחום הזה אשר מעמיקים בכל הקשור להשתלת סיליקון והופעת התסמונת הנ"ל. אם את סובלת מהתחושות שתיארנו לעיל, ייתכן שאת צריכה לעבור ניתוח הוצאת שתלים מהחזה, ניתוח הוצאת סיליקון מהשדיים וכו'.

מה עוד חשוב לדעת על ניתוח הוצאת שתלים של סיליקון מהחזה?

דבר נוסף שאנחנו רוצים שתדעי, ישנו תהליך פיזיולוגי מסוים אשר מתרחש לעיתים אצל נשים אשר עוברות ניתוח השתלת סיליקון בחזה. לתהליך הפיזיולוגי הזה קוראים "התקשות קופסיתית". ההתקשות הקופסיתית היא הניסיון של הגוף לבודד את עצמו מהגוף הזר, שתלי הסיליקון.

לא פעם, כשנשים מעוניינות לעבור הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, זה בגלל שההתקשות הקופסיתית מתפתחת והיא מלווה בתופעות לא נעימות. התופעות הנפוצות והמאופיינות עם התקשות קופסיתית הן תופעות כמו עיוות השדיים, כאבים באזור החזה ועוד.

מה עושים אם נוצרה התקשות קופסיתית?

אם נוצרה התקשות קופסיתית, אפשרי להסיר אותה במהלך ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה. ניתוח הוצאת סיליקן מהחזה, אם יש צורך, יכלול גם את ההסרה של הרקמה אשר הגוף יוצר בכדי לנסות לבודד את עצמו מהשתל הזר.

חשוב לציין, ניתוח הוצאת שתלים של סיליקון הכולל הסרת התקשות קופסיתית – מצריך החלמה לא קצרה. אם מבצעים ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהשדיים ללא הסרה של התקשות קופסיתית, ההחלמה יחסית מהירה ויחסית נטולת כאבים.

אם נוצרה התקשות קופסיתית וכעת יש צורך להסירה, ההחלמה המלאה יכולה להיות מושגת רק לאחר כ-חצי שנה בממוצע. בשלב הראשון, תותאם לך חזייה מיוחדת אשר תתמוך באזור המנותח, מחוך ועוד טיפולים שונים.

האם שתלים של סיליקון יכולים להיקרע בתוך הגוף?

אכן כן, שתלים של סיליקון יכולים להיקרע בתוך הגוף, מה שיוביל לנזילת ודליפת חומר הסיליקון בתוך גופך. בפועל, זה יכול לגרום לבעיות רפואיות שונות, כולל גם בעיות בבלוטת הלימפה, מה שמוביל להתנפחותה. אם יש לך חשש ששתלי הסיליקון שלך נקרעו, חובה לקבל סיוע רפואי בהקדם.

חשוב לציין, שתלי הסיליקון אמנם בדרך כלל עשויים מחומרי גלם איכותיים, אבל זה עדיין גוף זר ויש לו בלאי מסוים. הבאי יכול להופיע לאחר שנים, לעיתים אפילו לאחר חודשים. חשוב שתהיי ערה למצבך הבריאותי, לאיך שאת מרגישה.

סיבות רגשיות ואישיות להוצאת שתלי סיליקון מהחזה

אם את מעוניינת לעבור ניתוח הוצאת סיליקון מהחזה, ייתכן שהכול בסדר איתך מבחינה בריאותית, מה שאומר שכנראה שיש לך סיבות אישיות ורגישות לרצון להוציא את השתלים. בפועל, נשים רבות מרגישות, לאחר שנים ולאחר הפיכתן לאימהות, שהשתלים כבר לא רצויים.

במהלך גילאי ההתבגרות ובגילאים צעירים (טרום אימהות נקרא לזה), נערות לעיתים מרגישות שהן צריכות חזה "מפואר" בכדי להרגיש שלמות עם עצמן. לאחר הפיכתן לאימהות, הן מעוניינות להניק ללא חששות וגם כבר לא מרגישות צורך בשתלים. אם כך, ניתוח הוצאת שתלים מהחזה הוא פתרון עבורן.

מציאת מנתח להוצאת שתלים של סיליקון מהשדיים

אם את מעוניינת לעבור ניתוח הוצאת שתלי סיליקון מהחזה, את צריכה למצוא את המנתח המומלץ ביותר שתוכלי לאתר. ולאו דווקא בגלל שמדובר בניתוח מורכב, כי הוא לא תמיד מאוד מורכב. פשוט בגלל שמדובר בניתוח לכל דבר, ואסור לך להתפשר על הבריאות התקינה שלך.

אם את מחפשת מנתח מומלץ להוצאת שתלי סיליקון מהשדיים, את מוזמנת להשאיר כאן את פרטייך ואנחנו נבצע עבורך את החיפוש הזה. נוכל להמליץ לך על המנתחים המומלצים ביותר, שמבצעים את סוגי הניתוחים המדויקים שאת צריכה. בסופו של דבר, הדבר האחרון שאת אמורה להתפשר עלייך זה הבריאות שלך. אם חלילה את סובלת מכל מיני תחושות הנכללות בתסמונת ASIA למשל, חשוב להיבדק בהקדם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *