שתלי סיליקון היו אחד ההליכים הנפוצים ביותר מאז סוף שנות החמישים. עם זאת, חוקרים מצאו כי הם יכולים לגרום לבעיות בריאות כולל סרטן השד, פגיעה בבלוטות הלימפה ומחלות אוטואימוניות.

ישנן מספר סיבות להסרת שתלי סיליקון מהשוק. אחד מהם הוא שהם לא בטוחים כמו שאנשים חושבים שזה. סיבה נוספת הייתה כי ישנן דרכים יעילות יותר למניעת סרטן השד או בעיות בריאות אחרות עם שיטות פחות פולשניות שהן בטוחות יותר לחולים.

תהליך ההסרה יכול להשתנות בהתאם לסוג השתל שיש לך וכמה זמן הוא נמצא בגופך.

סיליקון מחליף רקמת שד, כך שכאשר מסירים שתלים הרקמה נעלמת לנצח. למרות שזה עשוי להישמע כמו רעיון טוב עבור חלק, זה עלול לגרום לתופעות לוואי כולל כאב, אובדן תחושה באזור השד וחוסר יכולת לייצר חלב טבעי.

הסיכון של שתלי סיליקון אינו שווה את זה עבור נשים שרוצות להסיר אותן מכיוון שיש אלטרנטיבות אחרות שאין להן סיכונים אלה.

שתלי סיליקון היו נפוצים פעם בנשים כדי לעזור להם להשיג את השד הדרוש להם. עם זאת, הסיליקון היה מעורבב עם חומר כימי לא ידוע שיכול לגרום לסרטן. העובדה שתלים אלה אינם מאושרים על ידי ה- FDA מדאיגה מאוד.

הסרת השתלים הללו הובילה לעלייה במקרים של סרטן השד. הסיבה לכך היא בעיקר כי הרופאים אינם מסוגלים לוודא שכל הסיליקון יוסר לפני שהוא יתפשט לחלקים אחרים של הגוף.

ההערכה היא כי יותר מ -100,000 נשים נדבקו בסרטן השד עקב הסרת שתלים אלה במהלך חייהן. הפתרון הטוב ביותר יהיה שנשים ישתמשו בתוסף טבעי במקום שתלים כשהן רוצות חזה גדול ממה שהטבע מספק להן.

בשנים האחרונות נאסר השתלת סיליקון מארצות הברית. למעשה, מנהל המזון והתרופות (FDA) החייב את היצרנים להסיר את החומרים ממוצריהם.

הנימוק מאחורי האיסור הזה הוא שנשים רבות עם השתלת חזה חוות סיבוכים רפואיים ובמקרים מסוימים, מוות עקב קרע בג'ל סיליקון שלא הוסר כהלכה.

שתלי סיליקון עלולים להיות מסוכנים ועלולים לגרום לבעיות רפואיות כגון קרע בשתל, זיהום, ציסטות ופריחות וכו '. הליכי הסרה יכולים להוביל גם לזיהומים קטלניים אם לא עושים זאת כראוי. חשוב להיבדק לפני שמבצעים הוצאת שתלי סיליקון

שתלי סיליקון מוסרים כעת מכיוון שהם כבר אינם נחשבים בטוחים. הסיבה לשינוי זה היא שסיליקון עלול לגרום לבעיות בריאות, כולל מחלות אוטואימוניות, דלקות וסרטן.

ישנם גם אנשים רבים שרוצים להפחית את מדד מסת הגוף (BMI) שלהם. אנשים אלה רואים שתלים כמקור לא בריא לעלייה במשקל ורוצים להסירם על מנת להשיג ירידה במשקל.

למרות שתלים הם אופציה בטוחה ויעילה לשחזור שד, הם נקשרו לסיכונים בריאותיים. חלה עלייה משמעותית בשימוש בסיליקון כחומר מילוי וכן במספר המקרים המדווחים של מחלות הקשורות לסיליקון.

ה- FDA נתקל בהתנגדות מצד מטופלים המתעקשים כי לא כדאי לאבד את חזהם אם זה אומר שלא תוכל לבצע שתל שוב.

SiCK היא אפליקציה לנייד המציעה למטופלים מידע כיצד להסיר שתלי חזה מסיליקון, למנוע סיבוכים ולחיות חיים בריאים יותר.

SiCK מציעה את היכולת לחפש במהירות ובקלות אחר נותני שירותי בריאות שונים, לצפות בפרופילים של רופאים בהם תוכלו ללמוד על אישוריהם ורמות ההשכלה שלהם, ולהזמין תור בביטחון.

האפליקציה מספקת גם טיפים כיצד לדעת אם אתה זקוק לעזרה נוספת, כגון בדיקת שדיים אם יש סימנים של זיהום או דליפות נוזלים. הוא גם ממליץ על דרכים למזער את הסיכונים במהלך הניתוח. SiCK הצילה נשים רבות מנזק בלתי הפיך לבריאותן על ידי הסרת השתלים שהם לא היו מודעים אליהם.

שתלי סיליקון היו נושא שנוי במחלוקת במשך שנים רבות. בעשור האחרון, הסרת שתלי סיליקון הייתה נושא שהופיע בחדשות לעתים קרובות יותר.

באפריל 2019 הועברה הצעת חוק למתן על כך שחברות הביטוח יכסו הסרת שתלי סיליקון בחינם. זאת בתגובה למחקרים המצביעים על כך שיש סיכון מוגבר לסרטן הקשור בשימוש ארוך טווח בשתלי חזה מסיליקון.

תהליך ההסרה יכול להיות קשה ולוקח זמן ולכן הסרות שתלי סיליקון לא תמיד מכוסים על ידי חברות הביטוח או על ידי המטופלים עצמם.

החקיקה צפויה להפחית באופן משמעותי את העלות והקושי הכרוכים בתהליך זה ולהקטין את הסיכונים הבריאותיים הכרוכים בשימוש ארוך טווח בשתלי חזה מסיליקון.

כמה שתלי סיליקון חדשים מיוצרים מחומר עמיד בפני לחות. זה אמור להקל על המערכת החיסונית הטבעית של הגוף להיפטר מהשתלים.

בשלב מוקדם היו הרבה מחלוקות אם זה יעבוד להסרת שתלי סיליקון או לא. לאחר שנים של מחקר, נמצא שהוא אכן עובד.

הסרת שתלי סיליקון היא עדיין טכנולוגיה רפואית מתפתחת וייקח זמן עד שניתן יהיה להשתמש בהן בפועל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *